До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь

  • Valentyna Revenchuk доцент кафедри інструментально-виконавської підготовки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: виконавська діяльність, інструментально-виконавська підготовка, музично-аналітичні уміння

Анотація

У статті аналізується проблема комплексного підходу до організації музичного навчання у виші. Розкривається специфіка навчання майбутнього вчителя музики в інструментальному класі. Обґрунтовується необхідність теоретичної підготовки студента для успішної навчально-виконавської діяльності та формування творчої, активно мислячої особистості майбутнього вчителя.
Акцентується важливість формування у студента музично-аналітичних умінь як складової його фахової компетентності.

Посилання

1. Hrynchuk I. P. Mystetska osvita: teoretyko-metodychni pidkhody / I. P. Hrynchuk // Naukovi zapysky Vinnytskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. M. Kotsiubynskoho. Seriia "Pedahohika i psykholohiia". – V. : VDPU im. M. Kotsiubynskoho, 2012. – Vyp. 36. – S. 355–358.
2. Kabalevskyi D. B. Yak rozpovidaty ditiam pro muzyku / Dmytro Borysovych Kabalevskyi. – K. : Muzychna Ukraina, 1982. – 319 s.
3. Fylosofskyi entsyklopedycheskyi slovar / pod red. akademyka AN SSSR L. F. Ylychyova, P. N. Fedoseeva. – M. : Sovetskaia entsyklopedyia, 1983. – 836 s.
4. Yutsevych Yu. Slovnyk muzychnykh terminiv / Yu. Yutsevych. – K. : Muzychna Ukraina, 1977. – 206 s.

Переглядів анотації: 65
Опубліковано
2017-10-26
Як цитувати
Revenchuk, V. (2017). До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (3), 131-134. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-3-131-134