Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти

  • Liudmyla Pankiv доцент кафед- ри педагогіки мистецтва і фортепіанного виконавства Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова
Ключові слова: мистецьке навчання, художні орієнтації, методологічні засади

Анотація

У статті актуалізується проблема формування художніх орієнтацій старшокласників. Розглянуто особливості мистецького навчання учнів старшого
шкільного віку в умовах позашкільної освіти. Визначено сутність категорії "художні орієнтації". Окреслено методологічні підходи до формування художніх орієнтацій учнів у процесі їх позашкільної діяльності. Забезпечення зорієнтованості учнів у духовному просторі розглядається як пріоритетне завдання вчителя.

Посилання

1. Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) / Halyna Mykytivna Padalka. – K. : Osvita Ukrainy, 2008. – 274 s.
2. Rudnytska O. P. Pedahohika: zahalna ta mystetska : navch. posib. / Oksana Petrivna Rudnytska. – Ternopil : Navchalna knyha – Bohdan, 2005. – 360 s.
3. Shevchenko H. P. Dukhovnist ta dukhovna kultura osobystosti / Halyna Pavlivna Shevchenko // Shevchenko H. P. Formuvannia dukhovnoi kultury uchnivskoi molodi zasobamy mystetstva : monohrafiia. – Luhansk : Vyd-vo SNU im. V. Dalia, 2006. – S. 3–38.

Переглядів анотації: 15
Опубліковано
2017-03-30
Як цитувати
Pankiv, L. (2017). Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 45-48. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-1-45-48