Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики

  • Shaowei Min аспірантка кафедри музичного мистецтва і хореографії Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Ключові слова: рефлексивні уміння вчителя музики, фортепіанна підготовка, аналітично-ідентифікаційний компонент

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню компонентної структури рефлексивних умінь майбутніх учителів музики. Визначено сутність рефлексивних умінь
майбутнього вчителя музики як складного особистісно-професійного метаутворення. Зміст структурних компонентів і перелік рефлексивних умінь
обумовлено змістом фортепіанної підготовки в педагогічних вищих навчальних закладах. Розглянуто зміст фортепіанної підготовки майбутнього вчителя музики, особливість якої полягає в поєднання музично-виконавського та художньо-просвітницького елементів.

Посилання

1. Byziaeva A. A. Psykholohyia dumaiushcheho uchytelia: pedahohycheskaia refleksyia Teksty / A. A. Byziaeva. – Pskov : PHPY ym. S. M. Kyrova, 2004 – 216 s.
2. Bochkarev L. L. Psykholohyia muzykalnoi deiatelnosty / L. L. Bochkariov. – Yzd-vo : Ynstytu psykholohyy RAN, 1997. – 352 s.
3. Vulfov B. Z. Refleksyia: uchyt, upravliaia / B. Z. Vulfov // Myr obrazovanyia, 1997. – № 1. – S. 6–65.
4. Krytskyi V. M. Muzychno-vykonavska interpretatsiia: pedahohichni problemy muzychno-vykonavskoi pidhotovky : monohrafiia / V. M. Krytskyi. – Nizhyn : NDU im. M. Hoholia, 2009. – 158 s.
5. Leontev D. A. Refleksyvnost kak sostavliaiushchaia lychnostnoho potentsyala / D. A. Leontev, A. Zh. Averyna // Lychnostnyi potentsyal: struktura y dyahnostyka / pod red. D. A. Leonteva: sb. nauch. rabot. – M. : Smysl, 2011. – S. 360–381.
6. Myroshnyk O. H. Reflepraktyka u rozvytku refleksyvnosti vchytelia / O. H. Myroshnyk // Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12 : Psykholohichni nauky. – 2014. – Vyp. 43. – S. 252–258. – Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_43_39. – Nazva z ekrana.
7. Neretin V. O. Problema emotsiinoi rehuliatsii pedahohichnoi diialnosti uchytelia muzyky / V. O. Neretin // Visn. Zhytomyr. derzh. ped. un-tu im. I. Franka. – 2003.
Vyp. 11. – 2003. – S. 76–77.
8. Tsyhaniuk L. I. Vykorystannia komunikatyvno-refleksyvnykh metodiv u formuvanni khudozhnoi svidomosti pidlitkiv u protsesi vyvchennia polifonichnykh tvoriv / L. I. Tsyhaniuk // Aktualni pytannia mystetskoi pedahohiky. – 2014. Vyp. 3. – 2014. – S. 137–143. – Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2014_3_28. – Nazva z ekrana.
9. Yarova M. V. Pidhotovka maibutnoho vchytelia muzyky do instrumentalno-vykonavskoi diialnosti / M. V. Yarova // Pedahohichnyi dyskurs. – 2012. – № 11. – S. 370–374.

Переглядів анотації: 20
Опубліковано
2017-03-30
Як цитувати
Min, S. (2017). Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 151-155. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-1-151-155