Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики

  • Valentyna Revenchuk доцент кафедри інструментально-виконавської підготовки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: інструментально-виконавська підготовка, музично-виконавські дисципліни, інтеграція навчальних дисциплін

Анотація

У статті аналізується проблема інтеграційних зв’язків між інструментально-виконавськими дисциплінами у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Обґрунтовується необхідність педагогічної проекції знань та умінь, отриманих у процесі навчання у класі фортепіано.

Посилання

1. Yntehratsyia sovremennoho nauchnoho znanyia: metodolohycheskyi analyz / pod red. N. H. Kostiuk. – K. : Vyshcha shkola, 1984. – 184 s.
2. Labunets V. M. Intehrovane navchannia maibutnikh uchyteliv muzyky: teoriia ta praktyka : monohrafiia / V. M. Labunets, Zh. Yu. Kartashova. – Kam’ianets-Podilskyi, 2013. – 200 s.

Переглядів анотації: 10
Опубліковано
2017-03-30
Як цитувати
Revenchuk, V. (2017). Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 163-167. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-1-163-167