Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва

  • Larysa Teriaieva аспірантка кафедри теорії і методики музичної освіти Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка, викладач музики Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка
Ключові слова: естетичний і духовний розвиток, хорова музика, емоційні переживання

Анотація

Мета сучасної музичної освіти полягає в підготовці висококомпетентних учителів музики, які здатні навчати школярів емоційно сприймати і розуміти
хорову музику. Тому основним завданням викладачів музичних дисциплін у вищих музично-педагогічних навчальних закладах є розвиток емоційної сфери студентів, їх естетичний і духовний розвиток. Систематичне емоційне сприйняття студентами хорових творів різних жанрів і стилів сприяє поглибленню їх емоційних переживань від почутої музики, розвитку естетичного смаку, художнього мислення і творчої активності майбутніх учителів музики. Стаття розглядає нові методи, форми і засоби навчання студентів емоційного сприйняття хорової музики. Для мотивації майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування запропоновано використання інформаційно-комп’ютерних технологій і музичних комп’ютерних програм.

Посилання

1. Asafev B. Yzbrannye staty o muzykalnom prosveshchenyy y obrazovanyy / B. Asafev. – L., 1965. – S. 231.
2. Reimer B. Essential and Nonessential Charactrrictics of Aesthetic Education / V. Reimer // J. of Aesthetic Education. – 1991. – Vol. 25. – P. 193–213.
3. Oleksiuk O. M. Pedahohika dukhovnoho potentsialu osobystosti: sfera muzychnoho mystetstva : navch. posib. / O. M. Oleksiuk, M. M. Tkach. – K. : Znannia Ukrainy, 2004. – 264 s.

Переглядів анотації: 80
Опубліковано
2017-03-30
Як цитувати
Teriaieva, L. (2017). Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 171-173. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-1-171-173