Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників

  • Svitlana Khliebik доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: соціальний працівник, професійна підготовка, професійна діяльність

Анотація

У статті актуалізовано проблеми естетичних засад процесу підготовки соціальних працівників в умовах навчання у вищому навчальному закладі. З
метою розкрити зміст і завдання естетичної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери для використання художньо-творчих технологій у вирішенні професійних завдань у соціальному обслуговуванні населення в роботі обґрунтовано актуальність проблеми та стан її розробленості в науковій літературі. Визначено соціально-педагогічні завдання технологій соціальної роботи з клієнтами, вирішення яких здійснюється в різних формах художньо-естетичної діяльності. Окреслено вимоги до формування естетичної компетентності майбутнього фахівця соціальної сфери, мистецьких знань та навичок художньої творчості у їхній підготовці.

Посилання

1. Vyhotskyi L. S. Psykholohyia yskusstva / L. S. Vyhotskyi. – M. : Yskusstvo, 1968.
2. Kahan M. S. Estetyka kak fylosofskaia nauka / M. S. Kahan. – SPb. : Petropolys, 1997.
3. Metody estetycheskoho vozdeistvyia v sotsyalnoi rabote : materyaly Mezhdunarodnoi rossyisko-hermanskoi nauchno-praktycheskoi konferentsyy (20–
24 sentiabria 2011 h.). – Kazan : Yzd-vo "Poznanye" Ynstytuta ekonomyky, upravlenyia y prava, 2011.
4. Khudozhestvenno-tvorcheskye metody y tekhnolohyy v sotsyalnoi rabote : sb. nauch. st. po ytoham II Mezhdunar. nauchno-prakt. konf. (Volhohrad, 17–18 oktiabria 2007 h.). – Volhohrad : Yzd-vo VHPU "Peremena", 2008.

Переглядів анотації: 11
Опубліковано
2017-03-30
Як цитувати
Khliebik, S. (2017). Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 174-177. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-1-174-177