Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір

  • Olena Koval доцент, завідувач кафедри музичної педагогіки та хореографії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: урок музики, програма з музики, зміст програм

Анотація

У статті здійснено аналіз програм з музики. Розкриваються їх структура, зміст, загальна освітня мета. Визначається спрямованість на реалізацію поставлених завдань, розглядаються особливості побудови та можливості їх ефективного використання у загальноосвітніх школах.

Посилання

1. Kabalevskyi D. B. Vospytanye uma y serdtsa : knyha dlia uchytelia / D. B. Kabalevskyi. – M. : Prosveshchenye, 1984. – 2006.
2. Naumenko S. I. Do problemy muzychnykh zdibnostei / S. I. Naumenko // Shliakhy udoskonalennia khudozhno-estetychnoi osvity uchnivskoi molodi v umovakh vidrodzhennia natsionalnoi kultury : tezy respublikanskoi naukovo-praktychnoi konferentsii (7–8 kvitnia 1992) / red. kol.: O. P. Shcholokova (vidp. red.) ta in. – K. : KDPSh, 1992. – S. 191–192.
3. Prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Khudozhno-estetychnyi tsykl. Muzychne mystetstvo 5–11 klasy / B. M. Filts, I. M. Bielova, H. B. Bukreieva, M. S. Dem-
chyshyn, L. M. Masol, O. V. Milchenko, O. M. Pavlenko. – K. : Perun, 2005. – S. 3–59.
4. Prohramy z muzyky dlia serednoi zahalnoosvitnoi shkoly ta pozaklasna robota z muzyky u 1–4 klasakh / avt. kol.: A. T. Avdievskyi, A. H. Bolharskyi, I. M. Hadalova, Z. Z. Zhofchak. – K. : Osvita, 1991. – 70 s.
5. Prohramy ta pourochni metodychni rozrobky dlia serednikh zahalnoosvitnikh shkil. Muzyka 1–4 klasy / avt. kol.: O. Ya. Rostovskyi, R. O. Marchenko, L. O. Khliebnikova,
Z. T. Bervetskyi. – Ternopil : Navch. knyha – Bohdan, 2000. – 112 s.
6. Prohrammy dlia shkol (klassov) s uhlublennym teoretycheskym y praktycheskym yzuchenyem muzyky: 1–11 klassy / podhot. Z. Z. Zhofchak. – K. : Osvita, 1991. – 174 s.

Переглядів анотації: 67
Опубліковано
2017-03-30
Як цитувати
Koval, O. (2017). Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 191-195. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-1-191-195