Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1302
Назва: СТОРІТЕЛІНГ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Автори: Василець, О. П.
Білоусова, Н. В.
Ключові слова: сторітелінг
мовна компетентність учнів
уміння
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні підходи до аналізу сутності поняття "сторіте- лінг" та використання даного методу на уроках української мови. Проаналiзованi поняття "сторітелінг", "мовна компетентність", означено характерні ознаки та функціональні особливості використання сторітелінгу на уроках української мови. Наголошено на тому, що важливими засобами педагогічної діяльності вчителя є інноваційні форми навчання, які дозволяють засвоїти матеріал за рахунок аудіальної сприйнятливості учнів. Визначено уміння учнів, над якими має працювати вчитель з метою формування навички складати розповіді: уміння правильно підібрати історію, потрібно розуміти важливість розповіді, добір ефектного початку розповіді, логічне вибудовування розповіді, уміння висловити своє ставлення до розповіді. З’ясовано, що сторітелінг може бути як пасивним, так і активним. Технологія сторітелінгу допомагає досягти певних результатів під час вивчення української мови: пожвавлення атмосфери у класі, зняття напруженості, створе- ння невимушеної обстановки; учні краще запам’ятовують правила чи слова – вийнятки; він є одним із найбільш простих та швидких шляхів встановлення контакту між вчителем та учнями, засобом привернення та утримання їх уваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1302
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf224,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.