Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1291
Назва: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ
Автори: Новгородська, Ю. Г.
Ключові слова: професійний імідж
професійне самовдосконалення
професійна підготовка
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті наведено переконливе розуміння того факту, що питання професій- ного іміджу майбутніх менеджерів залишається одним з актуальних в області професійної підготовки. Підкреслено зростаюче значення означеної проблеми в житті суспільства та окремої людини. Визначено, що привабливий імідж керівни- ка невіддільний від знання ділового етикету та впевненого володіння відповід- ними навичками. У роботі розкрито й обґрунтовано різні підходи щодо поняття професійного іміджу майбутніх менеджерів. Визначено актуальність забезпечення позитивної мотивації майбутніх менедже- рів до формування професійного іміджу у процесі професійної підготовки в освітньому середовищі вищої школи. Зазначено, що формування професійного іміджу майбутнього менеджера є важливим фактором його конкурентності. Синтезовано інформацію щодо питання формування досліджуваного феномену, отриману з робіт вітчизняних та зарубіжних учених, які займаються цим питанням. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1291
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf232,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.