Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва
Анотація
У статті висвітлено особливості мотивації музично-виконавської діяльності, яка розглядається як найбільш істотний чинник, що характеризує спрямованість особистості майбутнього вчителя музики. Зроблено висновок, що формування художньо-пізнавальних та процесуально-змістовних мотивів музично-виконавської діяльності сприятиме як ефективнішим результатам цього процесу, так і розвитку особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва, її прагненні до самоактуалізації.
Посилання
2. Bochkarev L. L. Psykholohyia muzykalnoi deiatelnosty / L. L. Bochkarev. – Moskva : Klassyka KhKhI, 2008. – 352 s.
3. Ylyn E. P. Motyvatsyia y motyvy / Evhenyi Pavlovych Ylyn. – SPb. : Pyter, 2008. – 512 s. – (Mastera psykholohyy).
4. Maslou A. Motyvatsyia y lychnost / Abraham Maslou. − SPb. : Pyter, 2003. – 479 s. – (Mastera psykholohyy).
5. Medushevskyi V. V. Yntonatsyonnaia forma muzyky / Viacheslav Viacheslavovych Medushevskyi. – M. : Muzyka, 1993. – 256 s.
6. Suleimanov R. F. Napravlennost lychnosty muzykanta – ynstrumentalysta kmuzykalnoi deiatelnosty / Ramyl Faylovych Suleimanov // Yskusstvo y obrazovanye. –
2004. – № 4.
7. Tsaharelly Yu. A. Psykholohyia muzykalno-yspolnytelskoi deiatelnosty / Yuryi Alekseevych Tsaharelly. – SPb. : Kompozytor ; Sankt-Peterburh, 2008. – 367 s.
8. Filosofskyi slovnyk / za red. V. I. Shynkaruka. – K. : Vyd-vo URE, 1986. – 798 s.
Переглядів анотації: 84
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.