Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості
Анотація
У статті досліджується проблема гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом. Важливості набуває проблема дослідження умов для формування особистості, яка має високий рівень особистісних якостей: творчої активності, відповідальності, керується у своїй діяльності та поведінці гуманістичними цінностями.
У зв’язку з цим соціальні та педагогічні проблеми гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом вимагають більшої уваги в українському суспільстві серед дослідників, педагогів, громадських діячів, що допомогло б удосконалити систему гуманістичних поглядів у галузі управління. Окрім зазначеного, в статті показано, що зміна способу, змісту праці, науково-технічний прогрес сучасного суспільства визначають потребу, основні критерії та принципи гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом. Досліджено, що визначені критерії знаходять відображення і відповідають п’ятьом рівням сформованості оптимальності управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх закладах, а саме: вищий, високий, середній, низький та елементарний. Управління загальноосвітнім навчальним закладом понад усе потребує гуманістичного підходу в діяльності директора школи. Прагнення бачити позитивне в кожній людині є основою гуманістичної спрямованості управління
загальноосвітнім навчальним закладом.
Посилання
Vyp. 11 (24). – S. 3–7.
2. Ball H. O. Dialohichni universalii suchasnoho humanizmu / H. O. Ball // Humanitarni nauky. – 2001. – № 1. – S. 4–5.
3. Vozniuk L. V. Novi pidkhody do upravlinnia suchasnoiu shkoloiu: naukovo-teoretychnyi aspekt / L. V. Vozniuk // Osvita na Luhanshchyni. – 2005. – № 2. – S. 27–31.
4. Demchuk V. S. Osnovy osvitnoho menedzhmentu / V. S. Demchuk. – K. : Lenvit, 2007. – S. 7–35.
5. Zakon Ukrainy "Pro osvitu" vid 05.09.2017 r. № 2145-VIII.
6. Kukharchukiv Yu. P. Psykholohichnyi zmist profesiinoho stanovlennia liudyny / Yu. P. Kukharchukiv. – M. : Vyd-vo URAO, 2002. – 160 s.
Переглядів анотації: 94
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.