Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів
Анотація
У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано використання нових форм навчання, зокрема змішаного навчання, в системі вищої школи. Є кілька визначень концепції "Blended Learning". По-перше, це може розглядатися як поєднання інноваційних технологій та традиційного навчання в класі на основі гнучкого підходу до навчання, який враховує переваги навчання та контролю завдань у мережі, а також використовує інші методи, які можуть покращити результати навчання та зберегти час. По-друге, Blended Learning – це поєднання навчання шляхом особистого навчання та навчання в одному навчальному середовищі. По-третє, під терміном "змішане навчання" ми також розуміємо мовний курс, який поєднує навчання з особистим спілкуванням з належним використанням нових технологій. У статті описано декілька моделей
сумісного навчання: "Face-to-Face Driver", "Flex", "StationRotation", "Online Lab", "Self-Blend", and "OnlineDriver". Серед цих моделей автори вважають, що "Station
Rotation"є найбільш ефективною. Наприкінці статті автори наводять власний приклад застосування вищезазначеної моделі на заняттях з мови.
Посилання
2. Nechytailova E. V. Smeshannoe obuchenye kak osnova formyrovanyia edynoi obrazovatelnoi sredy / E. V. Nechytailova // Khymyia v shkole. – 2014. – № 9.
3. Tomlinson B. Blended learning in English teaching: course, design and implementation / B. Tomlinson, C. Whittaker. – London, 2013. – P. 12–14.
4. Banados E. A blended-learning pedagogical model for teaching and learning EFL successfully through an online interactive multimedia environment / E. Banados // CALICO Journal. – 2006. – № 23 (3). – P. 533–550.
5. Stracke E. A road to understanding: A qualitative study into why learners drop out of a blended language learning (BLL) environment / E. Stracke // ReCALL. – 2010. – № 19 (1). – P. –78.
6. Dudeney G. How to... Teach English with Technology / G. Dudeney, N. Hockly. – Harlow : Pearson Education Limited, 2007.
7. Sharma P. Blended Learning / P. Sharma, B. Barrett. – Oxford : Macmillan, 2007.
8. Bonk C. J. Handbook of blended learning: Global Perspectives, local designs / C. J. Bonk, C. R. Graham. – San Francisco, CA : Pfeiffer Publishing, 2005.
Переглядів анотації: 89
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.