Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади

  • Alona Bovt викладач кафедри германо-романської філології та перекладу Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля
Ключові слова: театрально-драматичне мистецтво, естетична культура, програма

Анотація

У статті розглянуто використання театрально-драматичного мистецтва в навчально-виховному процесі в школах Канади з метою формування естетичної культури школярів. Окреслено яскраві риси освітньої системи Канади та позначено, яким чином вони впливають на організацію навчально-виховного процесу. Оскільки кожна з провінцій Канади має своє Міністерство освіти, то освітні програми з кожної дисципліни відрізняються, поділяючись на етапи, залежно від року навчання (наприклад, з 1 до 6 або 8 класу, з 6/8 до 9/10, з 9/10 до 12). Розкрито особливості та функції виховання школярів різного віку засобами театрально-драматичного мистецтва в школах провінцій Онтаріо, Квебек, Манітоба, Саскачеван, Альберта, Британська Колумбія, Нова Шотландія. Зазначено, що в кожній провінції методи та підходи до виховання дітей засобами театрально-драматичного мистецтва можуть варіюватися. Підкреслено, що головною метою ознайомлення школярів зі світом драматичного і театрального мистецтва є, в першу чергу, розвиток не вузькоспеціалізованих навичок та умінь, притаманних професійним діячам театру, а формування естетичної культури людини і виховання здатності цінувати, берегти і примножувати надбання театрально-драматичного мистецтва як унікального виду людської діяльності. Наголошується, що мистецтво драми і театру допомагає виховати культурну і моральну особистість, здатну з повагою і терпінням ставитися до різних точок зору, співчувати іншим людям, а також краще розуміти себе і навколишній світ.

Посилання

1. Anuchyna L. Estetyka : navch. posib. / L. Anuchyna, O. Umanets. – Kharkiv : Pravo, 2010. – 232 s.
2. Arts Education Kindergarten to Grade 7 Overview. – British Columbia : Ministry of Education, 2010. – 14 p.
3. Public School Programs. – Nova Scotia : Department of Education, 2003. – 162 p.
4. Arts Education 10, 20, 30. A Curriculum Guide for the Secondary Level. – Saskatchewan : Saskatchewan Education, 1996. – 463 p.
5. The Ontario Curriculum. Grades 1–8: The Arts. – Toronto : The Ministry of Education, 2009. – 212 p.
6. The Ontario Curriculum. Grades 9–10: The Arts. – Toronto : The Ministry of Education, 2010. – 124 p.
7. The Ontario Curriculum. Grades 11–12: The Arts. – Toronto : The Ministry of Education, 2010. – 388 p.
8. Arts Education // Quebec Education Program. – Quebec : The Ministry of Education, Recreation and Sports, 2008. – 40 p.
9. Kindergarten to Grade 8 Drama Framework. Manitoba Curriculum Framework and Outcomes. – The Government of Manitoba, 2011. – 84 p.
10. Grades 9 to Grade 12 Drama Framework. Manitoba Curriculum Framework and Outcomes. – The Government of Manitoba, 2015. – 94 p.
11. Drama (Elementary). – Alberta : Alberta Education, 1985. – 13 s.
12. Drama (Junior High). – Alberta : Alberta Education, 1989. – 9 s.
13. Drama 10–20–30 (Senior High). – Alberta : Alberta Education, 1989. – 15 s.

Переглядів анотації: 74
Опубліковано
2018-03-27
Як цитувати
Bovt, A. (2018). Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 119-124. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2018-PP-2-119-124