Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України
Анотація
У статті висвітлюється методика використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у вищих навчальних закладах України. У даному контексті автор розглядає сутність поняття "інфокомунікаційні технології" як феномена сучасного інформаційного суспільства; визначає роль та значення інфокомунікаційних технологій у педагогічному процесі, вплив останніх на формування і розвиток психічних структур людини, в тому числі і мислення. Особливу увагу автор приділяє розгляду специфічних якостей у викладача, які необхідні для впровадження зазначених технологій у процесі формування культури мовлення в іноземних студентів, відзначає ключову роль інфокомунікаційних технологій в організації самостійної роботи студентів-іноземців; розглядає види електронних засобів навчання, необхідних для успішного оволодіння іноземними мовами у процесі самоосвіти та під час безпосереднього навчання в системі вищої освіти.
Посилання
2. Bovtenko M. A. Kompiuternaia lynhvodydaktyka / M. A. Bovtenko. – M. : Flynta : Nauka, 2005. – 216 s.
3. Hartsov A. D. Эlektronnaia lynhvodydaktyka: sreda – sredstva obuchenyia – pedahoh / A. D. Hartsov. – M. : RUDN, 2009. – 220 s.
4. Evdokymova M. H. Kompiuternaia sreda avtonomnosty studenta v protsesse ovladenyia ynostrannym yazykom : sb. st. / M. H. Evdokymova ; Mosk. hos. lynhv. un-t. – M., 2001. – Vyp. 461. – S. 81–97.
5. Karamysheva T. V. Yzuchenye ynostrannykh yazykov s pomoshchiu kompiutera / T. V. Karamysheva. – SPb. : Soiuz, 2001. – S. 191.
6. Ushakova S. V. Kompiuter na urokakh anhlyiskoho yazyka / S. V. Ushakova // YIaSh. – 1997. – № 5. – S. 40–41.
Переглядів анотації: 74
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.