Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку
Анотація
У статті розкриваються поняття "волонтер", "волонтерство", "волонтерська допомога". Автор зосереджує увагу на необхідності професіоналізації волонтерської допомоги при роботі з конкретними категоріями споживачів соціальних послуг (людьми поважного віку) і сертифікації волонтерів відповідно до вимог часу. У статті розглядаються основні компоненти готовності студента до надання волонтерської допомоги людям поважного віку: мотиваційна, когнітивна, діяльнісна. Автор визначає основні концептуальні засади створення школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку.
Посилання
2. Zakon Ukrainy "Pro volontersku diialnist". URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/24619.
3. Karpenko O. H. Vstup do spetsialnosti "Sotsialna robota": navch.metod. posib. Kyiv: Vydavnychyi Dim "Slovo", 2011. 248 s.
4. Liakh T. L. Volonterstvo: entsyklopediia dlia fakhivtsiv sotsialnoi sfery / za zah. red. prof. I. D. Zvierievoi. Kyiv; Simferopol: Universum, 2012. 536 s.
Переглядів анотації: 109
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.