Теоретико­методичні засади роботи з хореографічним колективом

  • V. M. Kyryliuk заслужений артист України, доцент кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: методика роботи з хореографічним колективом, освітні технології, педагог-хореограф

Анотація

У даній статті розглядаються предмет, завдання та сучасні проблеми методики роботи з хореографічним колективом. Автор звертає увагу на особливості розвитку танцівника в хореографічному колективі, необхідність використання нових освітніх технологій та основні якості, якими має володіти педагог-хореограф.
Методика роботи з хореографічним колективом досліджує закономірності та особливості формування, навчання й виховання танцюристів, розробляє й встановлює раціональні методи, прийоми, засоби і форми навчальної діяльності, в ході яких танцюристи отримують систему хореографічних знань і вмінь. Предметом методики роботи з хореографічним колективом є система хореографічної освіти, а саме: зміст, структура, методи і форми організації освітнього процесу. Паралельно досліджується освітня цінність хореографії, її місце та роль у системі хореографічної освіти. Слід зазначити, що діяльність педагога-хореографа в хореографічному колективі передбачає, перш за все, хореографічне навчання і виховання юних танцюристів. Система сучасної хореографічної освіти є надзвичайно динамічною, постійно змінюється. Педагогами-хореографами сьогодні пропонується оновлений зміст хореографічної освіти, інноваційні та технологічні підходи до роботи з танцюристами, нові варіанти програм. Слід зазначити, що в основі методики роботи з хореографічним колективом все ж залишається хореографічна підготовка, а сучасні освітні технології мають на меті активізувати кожен урок хореографії, щоб залишити тільки позитивні емоції в душі учня. Адже юний танцюрист, який приходить до хореографічного класу, завжди чекає і буде сподіватись на щось цікаве і значуще. То ж підтримати інтерес до навчання і не розчарувати його є одним із основних завдань сучасного педагога-хореографа. Інтерес до хореографії є важливою умовою досягнення успіху в навчанні й вихованні, а отже, й педагога як майстра своєї справи. Організація зацікавленості у вивченні хореографічних дисциплін, високий рівень пізнавального інтересу до самостійної діяльності – основні показники майстерності педагога-хореографа.

Посилання

1. Berezova H. Khoreohrafichna robota z doshkilniatamy. Kyiv: Muz. Ukraina, 1989. 248 s.
2. Bondarenko L. Metodyka khoreohrafichnoi roboty u shkoli i pozashkilnykh zakladakh. Kyiv: Muz. Ukraina 1985. 198 s.
3. Volodko V.F. Metodyka vykladannia narodno­stsenichnoho tantsiu: navch.­metod. posib. Kyiv: DAKKKiM, 2007. 306 s.
4. Osipova I. L. Muzychno­rytmichne vykhovannia molodi z elementam khoreohrafii. Sumy: SumDPU, 2004. 124 s.
5. Fryz P. Teoriia i metodyka khoreohrafichnoi roboty z ditmy: navch.­metod. posib. Drohobych: RVV DDPU im. I. Franka, 2006. 198 s.

Переглядів анотації: 104
Опубліковано
2018-11-26
Як цитувати
Kyryliuk, V. M. (2018). Теоретико­методичні засади роботи з хореографічним колективом. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (3), 45-49. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2018-PP-3-45-49