Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу
Анотація
У статті розглянуто роблеми, які найбільш часто виникають в процесі вокальної підготовки майбутніх учителів музики, обґрунтовано метод пропедевтики,
що дозволяє мінімізувати педагогічні помилки. Обґрунтовано компонентну структуру пропедевтичної компетентності викладача вокалу, яка включає в себе професійну (музичну та методичну) ерудованість, аналітико-діагностичний, прогностично-проективний, рефлексивно-оцінний та коригувально-творчий
компоненти. Схарактеризовано три рівні можливих помилок у побудові навчального процесу − стратегічний, тактичний і операційний, а також три класи їх
потенційного різновиду: аксіологічний, герменевтичний, праксіологічний.
Посилання
2. Kochetov A. Y. Pedahohycheskaia dyahnostyka v shkole. Minsk: Narodnaia asveta, 1987. 233 s.
3. Kon N. H. Propedevtyka typovykh pomylok yak metod navchannia spivu studentiv pedahohichnykh universytetiv. II Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Priorytety naukovykh doslidzhen – 2018: teoretychna ta praktychna tsinnist". Varshava, 2018. S. 11–12.
4. Sannikova O. P., Sannikova A. O. Stsenichni bariery: dyferentsialnopsykholohich nyi pidkhid: monohrafiia. Odesa, 2014. 236 s.
5. Yuzefavychus T. A. Klassyfykatsyia professyonalnopedahohycheskykh oshybok: teoretycheskyi y prykladnoi aspektы. Vestnyk Moskovskoho hosudarstvennoho oblast-
noho unyversyteta. Seryia "Pedahohyka". 2009. № 3. S. 95–99.
Переглядів анотації: 81
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.