Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні
Анотація
У статті розглядаються питання організації педагогічних досліджень у сфері академічної доброчесності в Україні з урахуванням досвіду інших країн світу. Серед країн, практичний та теоретичний доробок яких визначається як важливий для України, визначено США. Метою статті є опис особливостей наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності у Сполучених Штатах Америки та Україні, зокрема у порівняльному аспекті. У статті підкреслюється, що використання кодексів поведінки для студентів і науковців в Україні та психологічні, педагогічні й методичні передумови забезпечення їх ефективності – це питання, яке вимагає тривалих досліджень, зокрема експериментальних. Насамперед такі дослідження мають бути спрямовані на визначення ціннісного компоненту, який має потенціал забезпечення ефективності будь-якого кодексу поведінки для сучасної учнівської молоді. На основі проведеного дослідження зроблено висновки про те, що дослідження проблематики академічної доброчесності в аспекті вивчення потенціалу використання досвіду Сполучених Штатів Америки в Україні поступово набувають ознак системності, що
підтверджується такими напрямками досліджень, як філософський, педагогічний та правовий. Педагогічні дослідження стосуються широкого кола проблем, зокрема осмислюваних як на теоретичному, так і на експериментальному рівнях, що дає підстави визначати актуальність таких досліджень для оптимізації процесу становлення академічної культури закладів освіти України.
Посилання
2.Kalynovskyi Yu. Academic integrity as a factor in legal education of students. Hileia. K.: VIR UAN, 2012. 63 (№8). S. 477−482.
3. Kovalchuk O., Potapiuk L. Academic honesty assurance in higher educational institutions: international experience. Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia "Pedahohika i psykholohiia". Pedahohichni Nauky. 2017. № 1 (13) S. 21-26
4. Potapiuk L. M., Potapiuk I. P. Moral imperatives for the improvement of higher education. Inzhenerni ta osvitni tekhnolohii. 2017. № 1 (17). S. 33-40. URL: http://eetecs.kdu.edu.ua (data zvernennia: 27.06.2019).
5. Pro osvitu: Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 r. № 2145-19. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (data zvernennia: 27.06.2019). 6. Slobodianiuk O. The role of the scientific and pedagogical team in shaping the culture of academic integrity of students . Visnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu. 2018. № 6. S. 143-139.
7. Stephens J., Romakin V., Yukhymenko M. Academic motivation and misconduct in two cultures: A comparative analysis of US and Ukrainian undergraduates. International Journal for
Educational Integrity. Vol. 6 No. 1 July, 2010. Р. 47–60.
Переглядів анотації: 136
Авторське право (c) 2019 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.