Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок

  • Olga Zavydivska кандидат економічних наук, доцент, докторант Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, доцент кафедри економіки та менеджменту Львівського державного університету фізичної культури імені І. Боберського
Ключові слова: комплементарно-інтегративне навчання, майбутні менеджери, навички здоров’яорієнтованого управління

Анотація

Теоретично обґрунтовано сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів через необхідність формування у них здоров’яорієнтованих управлінських навичок. Розкрито сутність комплементарно-інтегративних взаємозв’язків у змісті педагогічної технології формування готовності майбутніх менеджерів до створення здоров’яорієнтованого середовища організації. Виокремлено й уніфіковано спеціальні, системні принципи, що будуть слугувати дієвим механізмом для створення комплементарно-інтегративних взаємозв’язків у змісті здоров’яорієнтованої технології фахової підготовки студентів-управлінців. Здійснено аналіз ідей реалізації комплементарно-інтегративних взаємозв’язків у системі професійної освіти майбутніх менеджерів, що дозволить поєднати і використовувати дієві багатофункціональні концепти здоров’яорієнтованого навчання. Декларовано новий підхід до процесу передачі і засвоєння знань, вмінь і навичок як альтернативу традиційній системі. Йдеться про необхідність подолання розриву між тими знаннями, що отримують студенти і тими вміннями, що їм будуть необхідні для здоров’яорієнтованої управлінської діяльності. Констатовано, що концепція змістовної комплементарної інтеграції дає поштовх для розуміння на проблемному рівні змісту фахових компетенцій студентів-управлінців і можливість для формування у них навичок здоров’яорієнтованого управління.

Посилання

1. Galkovskaja, I.V. (2004). Teorija i praktika stanovlenija komplementarnyh obrazovatelnyh sistem [Theory and practice of formation of complementary educational systems]. Moskva [in Russian].
2. Gerasimov, B.N. (2016). Metodologija upravlenija: osnovanija, predposylki, soderzhanie [Management methodology: grounds, prerequisites, content]. Ekonomika i biznes: teorija i praktika – Economics and business: theory and practice, 12, 18–23 [in Russian].
3. Gluhih, L.V. & Rodin, D.Ja. (2014). Problemy realizacii konkurentnyh preimushhestv vedenija biznesa v ramkah formirovanija komplementarnoj [Problems of
realization of competitive advantages of doing business within the formation of a complementary strategy]. Regionalnaja ekonomika: teorija i praktika – Regional
Economics: Theory and Practice, 36, 2–8 [in Russian].
4. Gumilov, L.N. (2001). Etnogenez i biosfera Zemli [Ethnogenesis and biosphere of the Earth]. Sankt-Peterburh: Krystal [in Russian].
5. Dementiy, L., Yusina., G. & Chizikov, G. (2006). Okhorona pratsi v haluzi [Occupational Health in]. Kramatorsk: DDMA [in Ukraine].
6. Zavydivska, N.N. & Zavydivska, O.I. (2013). Yakist zhyttia yak osnova dlia rozvytku liudskoho kapitalu v umovakh aktyvizatsii hlobalizatsiinykh protsesiv [Quality of life as a basis for the development of human capital in the context of the activation of globalization processes]. Visnyk Universytetu bankivskoji spravy Natsionalnoho Banku Ukrajiny – Bulletin of the National Bank of Ukraine’s Banking University, 3 (18), 300–304 [in Ukraine].
7. Miroshnik, I.M. (2012). Koordinacionnaja paradigma razvitija i vysokie gumanitarnye tehnologii [Developmental coordination paradigm and high humanitarian
technologies]. Vestnik fizioterapii i kurortologii – Journal of Physiotherapy and Spa, 1, 50–62 [in Russian].
8. Nosko, M., Harkusha, S. & Voyedilova O. (2014). Zdoroviazberezhuvalni tehnologii u fizychnomu vyhovanni [Health-saving technologies in physical education].
Kyiv: SPD Chalchynska N. V. [in Ukraine].
9. Savchenko, V. (2002). Upravlinnia rozvytkom personal [Personnel development management]. Kyiv: KNEU [in Ukraine].
10. Juzefavichus, T.A. (2017). Komplementarnaja pedagogika [Complementary pedagogy]. Moskva: IIU MGOU [in Russian].
11. Zavydivska, N. & Zavydivska, O. (2014). Health management as component of modern higher education system. Knowledge – economy – society: Copyringht by the Crakov University of Economics [in Poland].
12. Zavydivska, О., Zavydivska, N. & Khanikiants O. (2016). Self-management as a condition for creating a health culture among students. Journal of Physical Education and Sport (JPES). Vol. 16, 1, 93, 592–597. doi:10.7752/jpes.2016.s1093 [in Poland].

Переглядів анотації: 114
Опубліковано
2019-12-02
Як цитувати
Zavydivska, O. (2019). Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (3), 23-30. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2019-PP-3-23-30