Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва

  • L. V. Parhomenko викладач кафедри вокально-хорової майстерності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: майбутній учитель музичного мистецтва, студент-вокаліст, компетентності

Анотація

У статті розглядається проблема формування фахових компетенцій з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя
музичного мистецтва. Визначено сутність поняття "компетенція" як педагогічної категорії. Охарактеризовано головні компетенції у єдності трьох блоків: особистісні, професійно-педагогічні та функціональні. Акцентовано увагу на специфіці фахової діяльності педагога-вокаліста.

Посилання

1. Hryn, L.O. (2013). Vokalnyi holos yak profesiinyi instrument aktora muzychno-dramatychnoho teatru [Vocal voice as a professional instrument of the actor of musical and dramatic theater]. Profesiina osvita – Professional education, 4, 54–59 [in Ukraine].
2. Danilchyshyn, Yu.M. (2014). Akustyka holosovoho aparatu y akustychna budova holosu [Acoustics of the voice apparatus and acoustic structure of the voice]. Kultura Ukrainy – Culture of Ukraine, 46. URL: http://www.ic. ac. kharkov.ua/RIO/kultura46/36.pdf [in Ukraine].
3. Zheleiko, I.Yu. (2004). Samovdoskonalennia yak providna umova profesiinoho rostu vchyteliv muzyky [Self-improvement as a leading condition for the professional growth of music teachers]. Naukovyi visnyk Izmailskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu: pedahohichni nauky – Izmail State Humanities University Scientific Bulletin: Pedagogical Sciences, 17, 25–28 [in Ukraine].
4. Kysla, V.S. (2014). Postanovka holosu yak skladova formuvannia pedahohichnoi maisternosti [Voice production as a component of forming pedagogical skills]. Pedahohichni nauky – Pedagogical Sciences, 21, 121–127 [in Ukraine].
5. Moiseiuk, N.Ye. (2007). Pedahohika [Pedagogy]. (5d еd.). Kyiv: FOP Moiseiuk V.Yu. [in Ukraine].
6. Padalka, H. (2008). Pedahohika mystetstva: teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin [Art Pedagogy: Theory and Methods of Teaching Arts]. Kyiv: Osvita Ukrainy [in Ukraine].
7. Razhnykov, V.H. (1980). Rezervу muzуkalnoi pedahohyky [Reserves of musical pedagogy]. Moskva: Znanye [in Russian].
8. Rusynka, I.I. (2011). Psykholohiia [Psychology]. (2d еd.). Kyiv: Znannia [in Ukraine].
9. Skliarenko, I.Yu. (2004). Profesiine samovdoskonalennia pedahohichnoi osvity maibutnikh uchyteliv muzyky [Professional self-improvement of pedagogical education of future music teachers]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni
M. P. Drahomanova – Scientific journal of MP Dragomanov National Pedagogical University. O.H. Moroz, N.V. Huzii (Eds.), 2 (12), 34–37 [in Ukraine].
10. Stelmashchuk, Z.M. (2006). Do problemy formuvannia kompetentnosti maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva [To the problem of forming the competence of a future music teacher]. Profesiini kompetentsii ta kompetentnist vchytelia – Professional competencies and competence of the teacher. Ternopil: Vyd-vo TNPU im. V. Hnatiuka [in Ukraine].

Переглядів анотації: 94
Опубліковано
2019-12-02
Як цитувати
Parhomenko, L. V. (2019). Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (3), 43-48. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2019-PP-3-43-48