Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти
Анотація
У статті проаналізовано проблему інтеграції осіб з інвалідністю в соціум. Розглянуто шляхи і форми взаємодії суспільних інститутів при вирішенні цієї
проблеми, зокрема за допомогою механізмів університетської освіти. Проаналізовано ставлення здорових членів суспільства (студентської молоді) до осіб з інвалідністю, розкрито особливості їх взаємодії як головну умову ефективної організації процесу соціальної інтеграції. Визначено стан готовності здорових студентів до сприйняття інтеграції інвалідів і міру соціальної дистанції між ними. З’ясовано потреби студентів-інвалідів щодо їх інтеграції в освітнє середовище вищої школи. Розкрито соціальний портрет прихильників і супротивників інтеграції серед студентів-інвалідів. Розглянуто причини їх позитивного і негативного ставлення до даного процесу. Визначено основні позиції інвалідів щодо процесу соціальної інтеграції. Представлені результати практичного вивчення особливостей освітнього середовища закладу вищої освіти, що забезпечують якість та швидкість інтеграції студентської молоді в це середовище.
Посилання
2. Zvierievа, I.D. (Eds.). (2012). Entsyklopediia dlia fakhivtsiv sotsialnoi roboty [Encyclopedia for social work professionals]. Kyiv; Simferopol: Universum [in Ukraine].
3. Chaikovskyi, M.Ye. (2015). Sotsialno-pedahohichna robota z moloddiu z osoblyvymy potrebamy v inkliuzyvnomu osvitnomu prostori [Social and pedagogical work with young people with special needs in an inclusive educational space]. Kyiv: Universytet "Ukraina" [in Ukraine].
Переглядів анотації: 107
Авторське право (c) 2019 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.