ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

  • T. Ternavska кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної підготовки та соціальної роботи Приватного вищого навчального закладу "Кропивницький інститут державного та муніципального управління"
  • Y. Zhurat кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
Ключові слова: дистанційне навчання, карантинні заходи, заклади дошкільної освіти

Анотація

Стаття розкриває основні тези про переваги та недоліки дистанційного навчання у період карантину. Теоретично проаналізовано нормативно-правову базу щодо дій учасників освітнього процесу різних закладів освіти різних рівнів у період пандемії, під час карантину та в посткарантинний період. Розкрито переваги та недоліки дистанційної освіти у дошкільних навчальних закладах, закладах середньої освіти та у закладах вищої освіти.

Посилання

1. Vikipediia. Vilna entsyklopediia [Wikipedia. Free Encyclopedia]. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki
2. Dystantsiina osvita [Distance education]. Vyshcha osvita: informatsiino-analitychnyi portal pro vyshchu osvitu v Ukraini ta za kordonom – Higher education: information and analytical portal about higher education in Ukraine and abroad. URL: http://vnz.org.ua/dystantsijna-osvita/pro [in Ukrainian].
3. Dystantsiina osvita [Distance education]. Doshkilna osvita. Osvita. Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy – Pre-school education. Education. Ministry of Education and Science of Ukraine. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/distancijna-osvita [in Ukrainian].
4. Kobernyk, I. & Zvyniatskivska Z. (2020). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia u shkoli [Organization of distance learning at school]. URL: https://mon.gov.ua/-storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%-20recomendazii-dustanciyn%20osvita-2020.pdf [in Ukrainian].
5. Sovsun, I. (2020). Shist problem ukrainskoi vyshchoi osvity, yaki vyiavyv karantyn [Six problems of Ukrainian higher education identified by quarantine]. Vyshcha osvita v Ukraini. Osvita. UA – Higher education in Ukraine. Education. UA. URL: https://osvita.ua/vnz/74767/ [in Ukrainian].
6. Stadnyi, E. (2020). MON nadalo vysham porady z orhanizatsii zmishanohonavchannia [The Ministry of Education and Science provided universities with advice on the organization of blended learning]. Vyshcha osvita v Ukraini – Higher education in Ukraine. URL: https://osvita.ua/vnz/74739/ [in Ukrainian].
7. Shchodo orhanizatsii diialnosti zakladiv doshkilnoi osvity u 2020/2021 navchalnomu rotsi [Regarding the organization of preschool education institutions in the 2020/2021 school year]. Lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 30 lypnia 20 roku. № 9–411. Kyiv. URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-diyalnosti-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci [in Ukrainian].

Переглядів анотації: 149
Опубліковано
2020-07-01
Як цитувати
Ternavska, T., & Zhurat, Y. (2020). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 76-81. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2020-PP-2-76-81