ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕТОДУ ТЕСТУВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ

  • O. Nazarenko кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Київського національного університету технологій та дизайну
Ключові слова: метод тестів, педагогічна діагностика, тестування

Анотація

У статті висвітлено процес зародження та розвитку тестових технологій в українській та закордонній педагогічній науці. Показано, що з усіх країн
найширшого розповсюдження метод тестування набув у США. Прослідковано розвиток тестування в освіті Великої Британії, яка десятиліттями вдосконалювала тестові методики та показала високі результати успішності учнів. Розкрито внесок німецьких педагогів, які заклали основи тестової
діагностики. Акцентовано увагу на сучасній тенденції переходу від нормативно-зорієнтованого до критеріально-зорієнтованого оцінювання.

Посилання

1. Avanesov, V. S. Istoriya vozniknoveniya testov [Test history]. URL: http://www.bim-bad.ru/docs/avanesov_tests_history.pdf [in Russian].
2. Butenko, G. P. (2006). Diagnostuvannya navchalnykh dosyagnen uchniv u systemi shkilnoyi osvity Velykoyi Brytaniyi [Diasnostics of educational achievements in the British educational system]. Extended abstract of candidate’s thesis. Кyiv [in Ukrainian].
3. Biletska, S. V. (2007). Kurs lektsii z porivnialnoi pedahohiky [Course of lectures on Comparative Pedagogy]. Trotsko S. V. (Ed.). Kharkiv [in Ukrainian].
4. Pietukhova, I. O. (2013). Testuvannia v osviti Ukrainy kriz pryzmu rozvytku psykholoho-pedahohichnoi nauky (kinets ХІХ – persha tretyna ХХ stolittia) [Testing in education of Ukraine through the prism of psychological and pedagogical sciences (end of ХІХ–beginning of ХХ cent.)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr [in Ukrainian].
5. Smolinchuk, L. S. (2011). Vykorystannia metodu testiv u vitchyznianii pedahohichnii praktytsi 20– 30-kh rr. ХХ st. [Using of testing method in domestic pedagogical practice in 20-30th years of the ХХ century]. Molod i rynok – Young people and market. Vol. 12, 38–41 [in Ukrainian].
6. Chorna, N. V. (2005). Otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv metodom testuvannia v pedahohitsi SShA [Evaluation of pupils’ educational achievements by the testing method in Pedagogics of the USA]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr [in Ukrainian].
7. Shuliak, S. O. (2018). Testova teoriia ta tekhnolohiia v konteksti istorychnoho analizu [Test theory and technology in the context of historical analysis]. Naukovyi visnyk Mykolaivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. O. Sukhomlynskoho – Scientific Herald of V. O. Sukhomlynskyi National University. Mykolaiv. Vol. 1 (60), 403–407. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/Nauk_visnik-1-60-2018.pdf [in Ukrainian].
8. Fihurska, L. V. (2009). Stanovlennia ta rozvytok testuvannia yak metodu pedahohichnoi diahnostyky [Forming and development of testing as method of pedagogical diagnostics]. Narodna osvita – Folk education. Vol. 1 (7). URL:www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/7/-statti/6figyrska.htm [in Ukrainian].
9. Andrea Lederer (2008). Prüfungen kritisch überprüft. Probleme der schulischen Prüfungs- und Beurteilungspraxis untersucht an schriftlichen Prüfungen und Prüfungsaufgaben in ausgewählten Fächern der Realschule. Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn [in German].

Переглядів анотації: 80
Опубліковано
2020-07-01
Як цитувати
Nazarenko, O. (2020). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕТОДУ ТЕСТУВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 141-147. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2020-PP-2-141-147