ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІГРОВОГО АПАРАТУ ПІАНІСТА
Анотація
У статті розглядаються педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста. Узагальнюються традиційні класичні та сучасні педагогічні погляди щодо розвитку фортепіанної техніки, аналізуються причини типових технічних недоліків піаністичного апарату студентів.
Автором пропонується методика удосконалення фортепіанної техніки.
Посилання
2. Liberman E. Ya. Rabota nad fortepiannoj tekhnikoj. Moskva: Klassika – KhKhI`, 2003, 148 s.
3. Nikolaev A. A. Ocherki po istorii fortepiannoj pedagogiki i teorii pianizma: Ucheb. posobie. Moskva: Muzy`ka, 1980. 112 s.
4. Shul`pyakov O. F. Muzy`kal`no-ispolnitel`skaya tekhnika i khudozhestvenny`j obraz. Leningrad: Muzy`ka, 1986. 128 s.
Переглядів анотації: 96
Авторське право (c) 2020 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.