ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІГРОВОГО АПАРАТУ ПІАНІСТА

  • Larysa Guseynova кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментально-виконавської підготовки, директор навчально-наукового інституту мистецтв імені Олександра Ростовського
Ключові слова: фортепіанна техніка, функціональна мобільність ігрового апарату піаніста, технічний розвиток студента

Анотація

У статті розглядаються педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста. Узагальнюються традиційні класичні та сучасні педагогічні погляди щодо розвитку фортепіанної техніки, аналізуються причини типових технічних недоліків піаністичного апарату студентів.
Автором пропонується методика удосконалення фортепіанної техніки.

Посилання

1. Ginzburg L. S. Sovremennoe muzy`kal`noe ispolnitel`stvo: Problemy` i sredstva. Muzy`kal`noe ispolnitel`stvo. Vy`p. 11. Moskva: Muzy`ka, 1983. S. 68–101.
2. Liberman E. Ya. Rabota nad fortepiannoj tekhnikoj. Moskva: Klassika – KhKhI`, 2003, 148 s.
3. Nikolaev A. A. Ocherki po istorii fortepiannoj pedagogiki i teorii pianizma: Ucheb. posobie. Moskva: Muzy`ka, 1980. 112 s.
4. Shul`pyakov O. F. Muzy`kal`no-ispolnitel`skaya tekhnika i khudozhestvenny`j obraz. Leningrad: Muzy`ka, 1986. 128 s.

Переглядів анотації: 96
Опубліковано
2020-06-28
Як цитувати
Guseynova, L. (2020). ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІГРОВОГО АПАРАТУ ПІАНІСТА. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 46-51. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2020-PP-1-46-51