ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ФАКУЛЬТЕТІВ

  • Tetiana Rastruba кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вокально-хорової майстерності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: інноваційні технології, особистісно орієнтоване навчання, індивідуалізація

Анотація

У статті висвітлено питання особливостей особистісно орієнтованих технологій як інноваційного інструменту навчання студентів мистецьких факультетах. Джерелознавчий матеріал та власний педагогічний досвід дозволяє актуалізувати проблему важливості застосування інноваційних технологій, які сприяють ефективному засвоєнню фахових знань майбутніх педагогів. Виокремлюються технології вільного виховання, гуманістично-особистісні та співробітництва.

Посилання

1. Alekseev, N. A. (1997). Lychnostno-oryentyrovannoe obuchenye: voprosy teoryy y praktyky [Personal-oriented training: theory and practice issues]. Tiumen: Yzd-vo Tiumen. hos. un-ta. [in Russian].
2. Amonashvyly, Sh. A. (1990). Lychnostno-humannaia osnova pedahohycheskoho protsessa [Personal and humane basis of the pedagogical process]. Mynsk: Unyversytetskoe. [in Belarus].
3. Bekh, I. D. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia [Personal oriented education]: naukovo-metodychnyi posibnyk. Kyiv: IZMN. [in Ukrainian].
4. Bondarevskaia, E. V. (1999). Pedahohyka: lychnost v humanystycheskykh teoryiakh y systemakh vospytanyia [Pedagogy: personality in humanistic theories and systems of education]. Moskva: R. n / D. [in Russian].
5. Vasylenko, E. (2010). Shliakhy zastosuvannia kompiuternykh tekhnolohii na urokakh muzychnoho mystetstva [Ways to use computer technologies in music lessons]. Mystetstvo v shkoli. № 1. Sichen. 3–5. [in Ukrainian].
6. Horbenko, S. S. (2015). Rozvytok idei humanistychnoho vykhovannia uchniv zasobamy muzyky (XX – poch. XXI st.) [Development of ideas of humanistic education of students by means of music (XX-beginning XXI art.)]: monohrafiia. Kyiv: NPU im. M. P. Drahomanova. [in Ukrainian].
7. Kuznetsova, A. H. (2001). Lychnostno-oryentyrovannyi podkhod k sovremennomu uroku: uchebnoe posobye dlia studentov vysshykh uchebnykh zavedenyi, slushatelei uchrezhdenyi dopolnytelnoho pedahohycheskoho obrazovanyia [Personal-oriented approach to the modern lesson: a textbook for students of higher educational institutions, students of institutions of additional pedagogical education]. Khabarovsk: KhK YPPK PK. [in Russian].
8. Kuznetsova, V. H. (2001). Formuvannia humanistychnykh tsinnostei u maibutnikh vchyteliv [Formation of humanistic values in future teachers]: avtoref. dys… kand. ped. nauk. Luhansk. [in Ukrainian].
9. Mykhailychenko, O. V. (2018). Aktualnye problemy orhanyzatsyy obuchenyia v vysshei y srednei shkole – ystoryia, teoryia, praktyka [Actual problems of organization of education in higher and secondary schools-history, theory, practice]: monohrafyia. Saarbriukken, Hermanyia: LAP LAMBERT Academic Publishing. [in Germany].
10. Selevko, H. K., Tykhomyrova, N. K. (1990). Pedahohyka sotrudnychestva y perestroika shkoly [Pedagogy of collaboration and school restructuring]. Yaroslavl: Verkh.-Volzh. kn. yzd-vo. [in Russian].
11. Selevko, H.K. (1998). Sovremennye obrazovatelnye tekhnolohyy [Modern educational technologies]: Uchebnoe posobye. Moskva: Narodnoe obrazovanye. [in Russian].

Переглядів анотації: 70
Опубліковано
2020-06-28
Як цитувати
Rastruba, T. (2020). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ФАКУЛЬТЕТІВ. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 68-72. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2020-PP-1-68-72