СТАН СЦЕНІЧНОГО ХВИЛЮВАННЯ СТУДЕНТІВ-СПІВАКІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ ТА ЙОГО ПРИЧИНИ
Анотація
У статті розглядаються механізми виникнення сценічного хвилювання студентів-співаків до і під час виступу та даються методичні поради щодо управління їх психофізичним станом. Вони можуть бути корисними не лише для вокалістів, а й для всіх музикантів-виконавців, оскільки порушене коло питань значною мірою стосується психології музичної творчості. Стаття природно не претендує на вичерпне вирішення означеної проблеми, адже ціла низка питань виноситься на обговорення, що, у свою чергу, дає можливість і надалі досліджувати проблему різнобічно, керуючись рекомендаціями видатних музикантів-виконавців, педагогів та психологів.
Посилання
2. Bochkaryov L. Psikhologicheskie aspekty` publichnogo vy`stupleniya muzy`kanta-ispolnitelya. Voprosy` psikhologii. Moskva, 1975. Vy`p. 1. S. 65–81.
3. Bochkaryov L. L. Psikhologiya muzy`kal`noj deyatel`nosti. Moskva: Institut psikhologii RAN, 1997. 351 s.
4. Viczinskij A. V. Psikhologicheskij analiz proczessa raboty` nad muzy`kal`ny`m proizvedeniem.. Muzy`kal`naya psikhologiya: khrestomatiya / sost. M. S. Starcheus. Moskva, 1992. S. 186–202.
5. Vy`gotskij L. Psikhologiya iskusstva. Moskva: Iskusstvo, 1965. 572 s.
6. Garsiya M. Shkola peniya. Moskva: Muzy`ka, 1957.
7. Kogan K. U vrat masterstva. Moskva: Muzy`ka, 1969. 340 s.
8. Stanislavskij K. Rabota aktyora nad soboj. T. 2. Moskva: Iskusstvo, 1951. 576 s.
9. Shalyapin F. Maska i dusha. Moskva: Mosk. rabochij, 1989. 384 s.
Переглядів анотації: 113
Авторське право (c) 2020 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.