ПРОБЛЕМА ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ

  • Olha Shcherbinina кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментально-виконавської підготовки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: фортепіанна підготовка, науково-методичні підходи, фортепіанна освіта Китаю

Анотація

У статті подано аналіз науково-методичних підходів сучасних китайських вчених-музикантів стосовно фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Визначено пріоритетні напрямки вдосконалення фортепіанного навчання, що ґрунтуються на розвитку художньо комунікативного досвіду особистості.

Посилання

1. Van Yaiuietsy (2016). Formuvannia polikhudozhnoho svitohliadu maibutnoho vchytelia muzyky yak pedahohichna problema [Formation of a poly-artistic outlook of a future music teacher as a pedagogical problem]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia – Scientific Bulletin of Nizhyn State University, 3, 76-79. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_3_17 [in Ukrainian].
2. In Yuan (2012). Formuvannia khudozhno-obraznoi pamiati maibutnikh uchytelivmuzyky u protsesi fortepiannoho navchannia [Formation of artistic and figurative memory of future music teachers in the process of piano learning]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
3. Lan Sintsziun (2019). Zabezpechennia nastupnosti fortepiannoho navchannia studentiv z KNR v systemi muzychno-pedahohichnoi osvity Ukrainy [Ensuring the continuity of piano training of students from the PRC in the system of music-pedagogical education of Ukraine]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
4. Li Dansia (2016). Formuvannia vykonavskoi kultury maibutnikh pedahohiv-muzykantiv Ukrainy ta Kytaiu u protsesi fortepiannoi pidhotovky [Formation of performing culture of future music teachers of Ukraine and China in the process of piano learning]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/-123456789/11707 [in Ukrainian].
5. Lin Khuatsin (2017). Formuvannia fortepianno-vykonavskoi kultury maibutnikh uchyteliv muzyky [Formation of piano and performing culture of future music teachers]. Candidate’s thesis. Sumy [in Ukrainian].
6. Lu Chen (2015). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya muzykalno-artikulyaczionnykh umenij budushhikh uchitelej muzyki [Pedagogical conditions for the
formation of musical articulation skills of future music teachers]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia – Scientific Bulletin of Nizhyn State University, 1, 135-139 [in Russian].
7. Sie Fan (2016). Osoblyvosti rozvytku komunikatyvnoi kompetentnosti studentiv mystetskykh fakultetiv v umovakh fortepiannoho navchannia [Features of communicative competence development of art faculties students in the conditions of piano training]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova – Scientific Bulletin of National Pedagogical University, 20 (25), 66-70. URL:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21103 [in Ukrainian].
8. Khan Le (2019). Formuvannia polifonichno-vykonavskykh umin maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva za stylovym pidkhodom [Formation of polyphonic-performing skills of future teachers of music art in a stylistic approach]. Extended abstract of candidate’s thesis. Sumy. URL: https://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7544 [in Ukrainian].
9. Chzhan Tsze (2013). Formuvannia vmin khudozhno-pedahohichnoho analizu muzychnykh tvoriv u protsesi fortepiannoi pidhotovky vchyteliv muzyky [Formation of skills of artistic and pedagogical analysis of musical works in the process of music teachers piano training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4917 [in Ukrainian].
10. Chzhou Heian (2018). Analiz khudozhnoi komunikatsii u poniatiinomu vymiri [Analysis of artistic communication in conceptual dimension]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia – Scientific Bulletin of Nizhyn State University, 2, 69–73. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_2_13 [in Ukrainian].

Переглядів анотації: 82
Опубліковано
2020-06-28
Як цитувати
Shcherbinina, O. (2020). ПРОБЛЕМА ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 159-164. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2020-PP-1-159-164