ПРОБЛЕМА ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Анотація
У статті подано аналіз науково-методичних підходів сучасних китайських вчених-музикантів стосовно фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Визначено пріоритетні напрямки вдосконалення фортепіанного навчання, що ґрунтуються на розвитку художньо комунікативного досвіду особистості.
Посилання
2. In Yuan (2012). Formuvannia khudozhno-obraznoi pamiati maibutnikh uchytelivmuzyky u protsesi fortepiannoho navchannia [Formation of artistic and figurative memory of future music teachers in the process of piano learning]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
3. Lan Sintsziun (2019). Zabezpechennia nastupnosti fortepiannoho navchannia studentiv z KNR v systemi muzychno-pedahohichnoi osvity Ukrainy [Ensuring the continuity of piano training of students from the PRC in the system of music-pedagogical education of Ukraine]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
4. Li Dansia (2016). Formuvannia vykonavskoi kultury maibutnikh pedahohiv-muzykantiv Ukrainy ta Kytaiu u protsesi fortepiannoi pidhotovky [Formation of performing culture of future music teachers of Ukraine and China in the process of piano learning]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/-123456789/11707 [in Ukrainian].
5. Lin Khuatsin (2017). Formuvannia fortepianno-vykonavskoi kultury maibutnikh uchyteliv muzyky [Formation of piano and performing culture of future music teachers]. Candidate’s thesis. Sumy [in Ukrainian].
6. Lu Chen (2015). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya muzykalno-artikulyaczionnykh umenij budushhikh uchitelej muzyki [Pedagogical conditions for the
formation of musical articulation skills of future music teachers]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia – Scientific Bulletin of Nizhyn State University, 1, 135-139 [in Russian].
7. Sie Fan (2016). Osoblyvosti rozvytku komunikatyvnoi kompetentnosti studentiv mystetskykh fakultetiv v umovakh fortepiannoho navchannia [Features of communicative competence development of art faculties students in the conditions of piano training]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova – Scientific Bulletin of National Pedagogical University, 20 (25), 66-70. URL:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21103 [in Ukrainian].
8. Khan Le (2019). Formuvannia polifonichno-vykonavskykh umin maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva za stylovym pidkhodom [Formation of polyphonic-performing skills of future teachers of music art in a stylistic approach]. Extended abstract of candidate’s thesis. Sumy. URL: https://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7544 [in Ukrainian].
9. Chzhan Tsze (2013). Formuvannia vmin khudozhno-pedahohichnoho analizu muzychnykh tvoriv u protsesi fortepiannoi pidhotovky vchyteliv muzyky [Formation of skills of artistic and pedagogical analysis of musical works in the process of music teachers piano training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4917 [in Ukrainian].
10. Chzhou Heian (2018). Analiz khudozhnoi komunikatsii u poniatiinomu vymiri [Analysis of artistic communication in conceptual dimension]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia – Scientific Bulletin of Nizhyn State University, 2, 69–73. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_2_13 [in Ukrainian].
Переглядів анотації: 98
Авторське право (c) 2020 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.