ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЄКТУВАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті розглянуто науково-теоретичні засади використання педагогічного проєктування як інноваційної технології експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти. Висвітлено сутність понять "проєктна діяльність", "педагогічне проєктування", "педагогічний проєкт"; окреслено структуру педагогічного проєктування, спрямованого на розробку моделі проєкта освітньої діяльності. Демонстраційні досліди розглядаються як вид педагогічного проєкту.
Посилання
2. Busel, V. T. (Ed.) (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language]. Kyiv: Irpin: VTF "Perun" [in Ukrainian].
3. Voronenko, T. (2017). Formuvannia predmetnykh kompetentnostei uchniv pid chas vykonannia navchalnykh proiektiv z khimii [Formation of subject competencies of students during the implementation of educational projects in chemistry]. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli – Biology and chemistry in the native school. 1 (119). 10–13 [in Ukrainian].
4. Hrabovyi, A. K. (2016). Khimichnyi eksperyment yak chynnyk rozvytku piznavalnykh interesiv uchniv [Chemical experiment as a factor in the development of students' cognitive interests]. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli – Biology and chemistry in the native school. 1. 9–15 [in Ukrainian].
5. Hrabovyi, A. K. (2018). Khimichnyi eksperyment yak chynnyk proiektnoi diialnosti uchniv [Chemical experiment as a factor of students' project activity]. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli – Biology and chemistry in the native school. 1 (125). 6–12 [in Ukrainian].
6. Lashevska, H. (2018). Mediaosvitnii potentsial navchalnoho eksperymentu z elementamy uzhytkovoi khimii [Media educational potential of educational experiment with elements of applied chemistry]. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli – Biology and chemistry in the native school. 4 (127). 21–22 [in Ukrainian].
7. Lukashova, N. (2016). Pedahohichne proiektuvannia u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv. Hidroliz solei [Pedagogical design in the training of future teachers. Hydrolysis of salts]. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli – Biology and chemistry in the native school. 1 (113). 34–39 [in Ukrainian].
8. Momot, Yu. V. & Hnitii, N. V. (2008). Orhanizatsiia proiektno-doslidnytskoi diialnosti z khimichnykh dystsyplin u zahalnoosvitnikh ta vyshchykh navchalnykh zakladakh [Organization of design and research activities in chemical disciplines in secondary and higher educational institutions]. Poltava: RVV PUSKU [in Ukrainian].
9. Muraveva, H. E. (2003). Proiektyrovanye obrazovatelnoho protsessa v shkole [Designing the educational process at school]. Doctor’s thesis. Shuia [in Russian].
10. Samoilenko, P. V. (2014). Formuvannia profesiino-metodychnykh kompetentsii bakalavriv khimii v pedahohichnomu universyteti [Formation of professional and methodological competencies of bachelors of chemistry at the Pedagogical University]. Visnyk ChNPU im. T. H. Shevchenka – Bulletin of ChNPU named after. 120. 32–37 [in Ukrainian].
11. Tsymbalaru, A. (2009). Semantyka poniatiinoho aparatu problemy pedahohichnoho proiektuvannia [Semantics of the conceptual apparatus of the problem of pedagogical design]. Nova pedahohichna dumka – New pedagogical thought. 3. 30–33 [in Ukrainian].
Переглядів анотації: 186
Авторське право (c) 2020 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.