ЗНАЧЕННЯ ТВОРІВ САКРАЛЬНОГО ЖИВОПИСУ В РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГА
Анотація
У статті проаналізовано роль та значення творів сакрального живопису в процесі розвитку художнього мислення майбутнього педагога. Вперше в наукових розвідках досліджуються значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення майбутнього педагога. Закцентовано увагу на значенні естетичного переживання в розвитку духовного потенціалу учнів. Необхідність використання творів сакрального живопису в системі підготовки майбутніх педагогів постає надзвичайно гостро в умовах деформації культурних цінностей та десакралізації мистецтва. Варто підкреслити, що неодмінною складовою розвитку художньо-творчого потенціалу майбутнього педагога є залучення останнього до впровадження
творів сакрального живопису в освітньо-комунікативний простір. Останній є поліфункціональною реальністю, яка вимагає впровадження якісних методик викладання мистецтва, для всіх спеціальностей у вищих навчальних закладах України. Тому мистецтво необхідно вивчати незалежно від спеціальності та напрямку професійної діяльності. Проаналізовано ефективність упровадження творів сакрального живопису в освітньо комунікативний простір, що у свою чергу дозволяє розглядати професійну підготовку майбутніх педагогів як синергію освіти, філософії,
мистецтвознавства в площині сучасного арт-простору.
Посилання
2. Pivovarov, D. V. (1996). Sakralnoe. Sovremennyiy filosofskiy slovar [Sacred. Modern philosophical dictionary]. Moscov; Bishkek, Ekaterinburg: Odissey [in Russian].
3. Tsarenok, A. V. (2013). U poshukah Pershokrasi: Teologo-estetichnI ideyi sv. Grigoriya Nisskogo [In search of Initial Divine Beauty: theological and aesthetic ideas of St. Gregory of Nyssa]. Chernigiv: CNPU imeni T. G. Shevchenka [in Ukrainian].
4. Aristides, J. (2016). Lessons in classical painting: essential techniques from inside the atelier. Description: Berkeley: Watson-Guptill [in English].
Переглядів анотації: 105
Авторське право (c) 2020 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.