Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів сучасного загальноосвітнього закладу

  • Tetiana Rastruba викладач кафедри вокально-хорової майстер- ності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: музична освіта, особистісно орієнтована музична освіта, закономірності

Анотація

Стаття присвячена особистісно орієнтованій парадигмі щодо використання її змісту в практичній діяльності на уроках музичного мистецтва. Розкрито
сутність тлумачення категорії "закономірності", "принципи", "особистісно орієнтована музична освіта". Визначено її мету та завдання. Охарактеризовано закономірності й принципи освіти. Встановлено взаємозв’язок між виокремленими специфічними закономірностями і принципами особистісно орієнтованої музичної освіти дітей шкільного віку сучасності.

Посилання

1. Bekh I. D. Invarianty osobystisno oriientovanoho pidkhodu do vykhovannia dytyny : nauk. posib. / I. D. Bekh. - Rivne : RDHU, 2002. - 53 s.
2. Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy (z dod., dopov. na CD) / uporiadn. i holov. red. V. T. Busel. – K. : Irpin : VTF "Perun", 2009. – 1736 s.
3. Kushka Ya. Metodyka muzychnoho vykhovannia ditei / Ya. Kushka. – Vyd. 2-he. – Vinnytsia : Nova knyha, 2007. – 216 s.
4. Lobova O. V. Formuvannia osnov muzychnoi kultury molodshykh shkoliariv: teoriia ta praktyka : monohrafiia / O. V. Lobova. – Sumy : VVP "Mriia" TOV, 2010. – 516 s.
5. Masol L. M. Kontseptsiia zahalnoi mystetskoi osvity / L. M. Masol // Mystetstvo ta osvita. – 2004. – № 1. – S. 2–5.
6. Oleksiuk O. Muzychna pedahohika : navch. posib. / O. Oleksiuk. – K. : KNUKiM, 2006. – 188 s.
7. Podmazyn S. Y. Lychnostno oryentyrovannoe obrazovanye: sotsyalno-fylo- sofskoe yssledovanye / S. Y. Podmazyn. – Zaporozhe : Prosvyta, 2000. – 84 s.
8. Rostovskyi O. Ya. Teoriia i metodyka muzychnoi osvity : navch.-metod. posib. / O. Ya. Rostovskyi. – Ternopil : Navchalna knyha "Bohdan", 2011. – 640 s.
9. Rudnytska O. Pedahohika: zahalna ta mystetska : navch. posib. / O. Rudnytska. – Ternopil : Navchalna knyha – Bohdan, 2005. – 360 s.
10. Filosofiia : navch.-metod. posib. dlia stud. tekhnich. vuziv (rosiiskoiu movoiu) / za red. L. O. Aleksieievoi, R. O. Dodonova, D. Ye. Muzy ta in. – 4-te vyd. – Donetsk : Don NTU,
2010. – 173 s.
11. Cherkasov V. F. Teoriia i metodyky muzychnoi osvity : pidruchnyk / V. F. Cherkasov. – Kirovohrad : RVV KDPU im. V. Vynnychenka, 2014. – 528 s.

Переглядів анотації: 88
Опубліковано
2018-03-26
Як цитувати
Rastruba, T. (2018). Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів сучасного загальноосвітнього закладу. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 48-54. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2018-PP-1-48-54