Теоретико-методологічні основи організації музично- освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування
Анотація
У статті аналізується проблема організації музично-освітнього процесу у мистецьких школах хореографічного спрямування. Обґрунтовується важливість музично-виконавської підготовки для виховання учня-хореографа. Визначається мета, завдання та змістовне наповнення навчального курсу "Музичний інструмент" у позашкільних навчальних закладах хореографічного спрямування. Пропонуються психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності музично-виконавської підготовки учнів-хореографів.
Посилання
13.00.02 – teoriia ta metodyka muzychnoho navchannia / Lipska S. L. – K., 2007. – 23 s.
2. Revenchuk V. V. Metodychni zasady vzaiemodii vykladacha ta studenta u protsesi navchannia hry na fortepiano : dys. ... kand. ped. nauk : spets. 13.00.02 / Revenchuk V. V. – Nizhyn, 2006. – 229 s.
3. Rudnytska O. P. Pedahohika: zahalna ta mystetska : navch. posib. / O. P. Rudnytska. – K. : TOV "Interprof", 2002. – 270 s.
Переглядів анотації: 80
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.