Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи
Анотація
У статті окреслено актуальні тенденції та підходи до підготовки майбутнього вчителя початкової школи у сучасних соціокультурних умовах, обґрунтувано психолого-педагогічні та методичні особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи в контексті особистісно орієнтованого навчання і виховання. Пріоритетною проблемою вищих навчальних закладів педагогічного спрямування на етапі інтеграції України до європейського освітнього простору є підготовка вчителя нової генерації: сучасній школі потрібні вчителі, здатні забезпечити реалізацію творчого потенціалу учня. Метою особистісно орієнтованої професійної педагогічної освіти є підготовка вчителя-професіонала, здатного до самонавчання, самовдосконалення й саморозвитку упродовж життя, який є творчою особистістю, дослідником-пошукувачем, що аналізує, апробує найраціональніші шляхи, умови, методи, засоби, форми високоефективного виконання конкретних завдань виховання, освіти і навчання, має повагу
до особистості учня, розуміє його потреби.
Посилання
2. Kolomiiets L. I. Pidhotovka vchytelia pochatkovykh klasiv do zabezpechennia nastupnosti navchannia v konteksti suchasnykh paradyhm osvity. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka. 2012. Vyp. 61. S. 149–153.
3. Savchenko O. Ya. Vykhovnyi potentsial pochatkovoi osvity. Kyiv: SPD "Tsudynovych", 2007. 204 s.
4. Telychko N. V. Osoblyvosti systemnoho pidkhodu do formuvannia pedahohichnoi maisternosti vchyteliv pochatkovoi shkoly // Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Sotsialna robota, 2014. Vyp. 33. S. 190–192.
5. Tykhonova T. V. Osobystisnodiialnisnyi pidkhid u profesiinii pidhotovtsi maibutnoho vchytelia informatyky. Naukovi pratsi. Chornomorskyi derzhavnyi univer sytet imeni Petra Mohyly. Seriia "Pedahohika". 2000. T. 7. S. 92–98.
Переглядів анотації: 112
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.