Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями
Анотація
Автор цієї статті визначив комплекс педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів української літератури для роботи з літературознавчими поняттями. Першою з них було надання майбутнім вчителям української літератури необхідного комплексу знань з історико- й теоретико-літературних, дидактико-методичних курсів, формування навичок та вмінь роботи з теоретико-літературними поняттями на уроках української літератури, а також забезпечення педагогічного управління цим процесом. У статті проаналізовано навчальні курси професійної підготовки майбутніх вчителів української літератури та запропоновано упровадити авторські спецкурси та навчальні матеріали в освітній процес. Друга умова полягала в оновленні традиційних та впровадженні інноваційних форм, методів та методів викладання дисциплін професійної підготовки майбутніх вчителів української літератури. Третя умова – організація педагогічної практики на інноваційній основі. Автор запропонував навчально-методичний супровід, який охоплює навчальні комплекси з різних дисциплін, авторські навчальні посібники, методичні рекомендації. Метою цих матеріалів є реалізація педагогічних умов формування майбутньої підготовки викладачів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями.
Посилання
2. Bazyl L. O. Teoretychni i metodychni zasady rozvytku literaturoznavchoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv ukrainskoi movy i literatury: dys. ... d-ra ped. nauk:
13.00.04 / Nats. ped. un-t im. M. P. Drahomanova. Kyiv, 2016. 571 s.
3. Batyshev S. Ya. Entsiklopediia professionalnoho obrazovaniia: v 3 t. Moskva: Prof. obrazovaniie, 1999. T. 2. 440 s.
4. Koval V. O. Teoretychni i metodychni zasady formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv-filolohiv u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh: monohrafiia. Uman: PP Zhovtyi O. O., 2013. 455 s.
5. Ortynskyi V. L. Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posib. dlia stud. vyshchykh navch. zakl. Kyiv, 2009. 472 s.
6. Semenoh O. M. Systema profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv ukrainskoi movy i literatury (v umovakh pedahohichnoho universytetu): dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.04 / In-t ped. i psykh. prof. osvity APN Ukrainy. Kyiv, 2005. 476 s.
7. Semenoh O. M., Bazyl L. O., Diatlenko T. I. Praktyka v systemi fakhovoi osvity vchytelia-slovesnyka: navch. posib. Kyiv: Feniks, 2008. 288 s.
Переглядів анотації: 96
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.