Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи
Анотація
У статті окреслено роль літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи на уроках української літератури. Автор розкриває особливості спостереження над образами-символами та розглядає його як один із методів лінгвістичного аналізу, подає орієнтовний поетапний алгоритм вироблення в учнів відповідних умінь і навичок. У статті визначено основні етапи формування в старшокласників спеціальних знань та вмінь, необхідних для аналізу образів-символів. Подано теоретичне обґрунтування ефективної інтерпретації художніх творів у процесі спостереження над образно-символічними утвореннями.
Посилання
2. Maksymenko S. D. Psykholohiia v sotsialnii ta pedahohichnii praktytsi: metodolohiia, metody, prohramy, protsedury. Navchalnyi posibnyk dlia vyshchoi shkoly. Kyiv: Naukova dumka. 1998. 216 s.
3. Sukhomlynskyi V. O. Sto porad uchytelevi. Kyiv: Radianska shkola, 1988. 310 s.
Переглядів анотації: 110
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.