Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.)

  • Nataliia Bhinder доцент Національної академії Державної прикордонної служби імені Богдана Хмельницького
Ключові слова: професійна підготовка, прикордонники, вимога

Анотація

Стаття присвячена вивченню сучасних вимог до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія. Автор доводить, що велика кількість загроз на індійському та українському кордонах схожі, а це означає, що існує необхідність детально дослідити систему професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія. Більше того, автор уперше проаналізувала особливості професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія з метою імплементації деяких принципів під час підготовки персоналу Державної прикордонної служби. На основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр. (Воєнна доктрина Збройних Сил Республіки Індія 2004 р., Спільна Воєнна доктрина Збройних Сил Республіки Індія 2017 р., Концепція професійної еволюції Міністерства оброни Республіки Індія, Річний звіт Уряду Республіки Індія за 2016–2017 рр., річні звіти Департаменту прикордонного менеджменту та прикордонних відомств, аналітичні звіти військових експертів тощо) ми дійшли висновку, що сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія є наступними: аполітична орієнтація, розділення функцій, світська етика, національна свідомість, розвиток та реалізація концептуального, морального та фізичного компонентів, технологічні навички, лідерство та психологічна гнучкість. Крім того, проаналізовано особливості розвитку прикордонного менеджменту, які повинні бути враховані у процесі професійної підготовки прикордонників: використання засобів спостереження та стеження, високоточної зброї та систем оперативного управління, електронного інформаційного обладнання, оцифрування існуючого обладнання, посилення ролі ЗМІ, збереження значення людського фактору, інтеграція родів військ та служб.

Посилання

1. 2017 MilitaryStrengthRanking: The Globalfirepower Report-2017. – Rezhym dostupu: http://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp. – Nazva z ekrana.
2. Alagappa M. Military Professionalism: A Conceptual Perspective // Military Professionalism in Asia: Conceptual and Empirical Perspectives / Ed. by M. Alagappa. – East-West Center, 2001. – P. 1–17.
3. Annual report 2016–17 of the Government of India. – Rezhym dostupu: http://mha.nic.in/sites/upload_files/mha/files/anual_report_18082017.pdf. – Nazva z ekrana.
4. Banerjee D. India: Military Professionalism of a First-World Army // Military Professionalism in Asia: Conceptual and Empirical Perspectives / Ed. by M. Alagappa. – East-West Center, 2001. – P. 18–30.
5. Bhaduria R. P. S. Inculcating Professionalismin Defence for National Development: The Indian Perspective / R. P. S. Bhaduria // Proceedings of 8th International Research Conference (27–28 th August, 2015). – Ratmalana : Kotelawala Defence University, 2015. – P. 13–19. – Rezhym dostupu: http://www.kdu.ac.lk/proceedings/irc2015/2015/dss-002.pdf. – Nazva z ekrana.
6. Biddle S. Military Power: Explaining Victory and Defeat in Modern Battle / S. Biddle. – Princeton : PrincetonUniversityPress, 2004. – 352 p.
7. Chapman G. An Introduction to the Revolution in Military Affairs / G. Chapman. – Helsinki, 2003. – 21 p. – Rezhym dostupu: http://www.lincei.it/rapporti/amaldi/papers/XV-Chapman.pdf. – Nazva z ekrana.
8. Ferrell R. S. Army Transformation and Digitization – Training and Resource Challenges / R. S. Ferrell. – Pennsylvania : US Army war College. – 41 p.
9. Huntington S. P. The Soldier and the State: The Theory and Politics of Civil-Military Relations / S. P. Huntington. – Cambridge : Harvard University Press, 1957. – 534 p.
10. Indian Army Doctrine – 2004. – Rezhym dostupu: https://www.files.ethz.ch/isn/157030/India%202004.pdf. – Nazva z ekrana.
11. Jain S. R. Coordinated border management: the experience of Asiaand the Pacificregion / S. R. Jain // World Customs Journal. – Vol. 6, No. 1. – 2012. – Rezhym dostupu:http://worldcustomsjournal.org/Archives/Volume%206%2C%20Number%201%20(Mar%202012)/05%20Jain.pdf. – Nazva z ekrana.
12. Joint Doctrine: Indian Army Forces – 2017. – Rezhym dostupu: http://bharatshakti.in/wp content/uploads/2015/09/Joint_Doctrine_Indian_Armed - Forces.pdf. – Nazva z ekrana.
13. Kak K. Revolution in Military Affairs-An-Appraisal / K. Kak // Strategic Analysis. – Vol. 24. – 2000. – P. 5–16.
14. Katoch P. C. Indian Military and Network Centric Warfare / R. S. Katoch. – New Delhi : Wisdom Tree Publishers, 2015. – 296 p.
15. Kennedy G. et al. Military education: Past, Present, and Future / G. Kennedy and K. Neilson. – London : Praeger, 2002. – 256 p.
16. Krishna A. Kargil the Tables Turned / A. Krishna. – New Delhi : Manohar Publishers and Distibutors, 2001. – 250 c.
17. Mengxiong Ch. Chinese Views of Future Warfare / Ch. Mengxiong. – New Delhi : Lancer Publishers, 1998. – 312 p.
18. Modernising Defence Training: Report of the DefenceTraining Review. – Rezhym dostupu: http://www.mod.uk/issues/training/dtr.htm. – Nazva z ekrana.
19. National Cyber Security Policy – 2013 dated from 02.07.2013. No. NCSP-2013. – Ministry of Communications and Information Technology, Department of Electronics and Information Technology. – Rezhym dostupu: http://meity.gov.in/sites/upload_files/dit/files/National%20Cyber%20Security%20Policy%20%281%29.pdf. – Nazva z ekrana.
20. Pillai H. B. Development of Junior Leaders: The key to wars of the 21 st Century / N. V. Pillai // The ARTRAC Journaliu – March, 2001. – P. 18–27.
21. Saini S. K. Revamping the Military Training System / S. K. Saini // Journal of Defence Studies. – Vol. 2, No 1. – 2008. – P. 65–78.
22. Sharma R. N. et al. Problems of education in India / R. N. Sharma and R. K. Sharma. – New Delhi : Atlantic Publishers & Distributors, 2006. – 437 p.
23. SIPRI yearbook 2015. Armaments, Disarmament and International Security: Summary. – Stockholm International Peace Research Institute, 2015. – 32 p.

Переглядів анотації: 24
Опубліковано
2017-10-26
Як цитувати
Bhinder, N. (2017). Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.). Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (3), 257-264. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-3-257-264