Вимоги до стажування у юридичних коледжах США

  • Olena Mykhailenko аспірантка кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: юридичний коледж, стажування, професійна підготовка

Анотація

Автор статті визначає цілі та галузі знань, у які залучені студенти протягом стажування. Основною метою практики вважається формування у студентів ключових цінностей професії, а саме: пошук справедливості і забезпечення доступу до правосуддя, повага до правил закону, розуміння суті недоторканості та правдивості, розуміння необхідності вести справу ефективно з різними клієнтами. В юридичних коледжах США практика здійснюється у юридичних клініках. Юридичні клініки можуть бути як на базі юридичного коледжу, так і поза ним. Вчені зазначають, що юридичні клініки – це навчальні заклади, що надають правову допомогу малозабезпеченим верствам населення або проводять науково-дослідну роботу під керівництвом наставника-юриста. Автор поділяє практику у юридичних школах США на: практику, що заснована на моделюванні; практику внутрішніх клінік, де студенти представляють клієнтів під керівництвом професорсько-викладацького складу; стажування, де студенти представляють клієнтів або виконують інші професійні ролі, спостерігають чи допомагають практикуючим юристам, суддям у їх роботі; та практика "pro-bono" (безкоштовне надання юридичних послуг малозабезпеченим людям). У статті також аналізуються вимоги до стажування у юридичних коледжах
США.

Посилання

1. Obuchenye v yurydycheskoi klynyke (pravovye osnovy, metodyky, yurydycheskaia tekhnyka y praktykum) / S. A. Balashenko y dr. ; pod obshch. red. S. A. Balashenko. – Mynsk : HYUST BHU, 2008. – 408 s.
2. Ann Shalleck. Pedagogical Subversion in Clinical Teaching: The Women & the Law Clinic and the Intellectual Property Clinic as Legal Archaeology / Ann Shalleck // Texas Journal of Women and the Law. – Austin : Fall 2003. – Vol. 13. – Iss. 1. – Pg. 113, 19 pgs.
3. Anthone G. Amsterdam. Clinical Legal Education – A 21 st Century Perspective / Anthone G. Amsterdam // Journal of Legal Education. – 1984. – Vol. 34. – Pg. 612.
4. Association of American Law Schools. Workshop for New Law School. Clinical Teachers. – Washington, D.C., 2010. – P. 48.
5. Byron D. Cooper. The Integration of Theory, Doctrine, and Practice in Legal Education / Byron D. Cooper // Journal of the Association of Legal Writing Directors. – 1 (October), 2002. – Pgs. 50–64.
6. Carry Menkel-Meadow. The Legacy of Clinical Education: Theories About Lawyering / Carry Menkel-Meadow // Cleveland State Law Review. – 1980. – Vol. 29. – Pg. 555.
7. Cooney L. L. Heart and Soul: A New Rhythm for Clinical Legal Externship / L. L. Cooney // St. Thomas Law Review. – 2005. – Vol.17, № 3. – Pg. 428.
8. Deborah Rhode. Access to Justice: Connecting Practices to Principles // The Georgetown Journal of Legal Ethics. – 2004. – Vol. 17. – Pgs. 369, 371.
9. Elliot Milstein. Clinical Legal Education in the United States: In-House Clinics, Externships and Simulations // Journal of Legal Education. – 2001. – Vol. 51. – Pg. 375.
10. Gerald F. Hess. Seven Principles for Good Practice in Legal Education: Principle 3: Good Practice Encourages Active Learning // Journal of Legal Education. – 1999. – Vol. 49. – Pg. 193.
11. Kenneth R. Kreiling. Clinical Education and Lawyer Competency: The Process of Learning to Learn From Experience Through Properly Structured Clinical Supervision // MDL. Review. – 1981. – Vol. 40. – Pg. 305.
12. Margaret Martin Barry, Jon C. Dubin & Peter A. Joy. Clinical Education for this Millennium: The Third Wave / Margaret Martin Barry, Jon C. Dubin & Peter A. Joy // Clinical Law Review. – 2000. – Vol. 7. – Pgs. 12–16.
13. Philip G. Schrag. Constructing a Clinic / Philip G. Schrag // Clinical Law Review. – 1996. – Vol. 3. – Pg. 175.
14. Philip G. Schrag & Michael Meltsner. Reflections on Clinical Legal Education / Philip G. Schrag & Michael Meltsner. – Dexter, Michigan, Thomson – Shore, Inc., 1998. – P. 331.
15. Roy T. Stuckey. Best Practices for Legal Education: A Vision and a Road Map / T. Roy. – Clinical Legal Education Association, 2007. – P. 287.
16. Steven Hartwell. Six Easy Pieces: Teaching Experientially / Steven Hartwell // San Diego Law Review. – 2004. – Vol. 41. – Pgs. 1011, 1013.
17. Berkeley Law University of California: Clinics [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.law.berkeley.edu/beyond/sat/. – Nazva z ekrana.
18. Hamline University Law School: Practicum Mentors & Areas of Speciality [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: law.hamline.edu/practicums/practicum-program.html. – Nazva z ekrana.
19. Northwestern University Law School: Practicum Program and Externships [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: www.law.northwestern.edu/…/externship/. – Nazva z ekrana.
20. Externship Opportunities [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: law.uark.edu/…/jd/externship-opportunities.html. – Nazva z ekrana.

Переглядів анотації: 38
Опубліковано
2017-06-29
Як цитувати
Mykhailenko, O. (2017). Вимоги до стажування у юридичних коледжах США. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 162-168. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-2-162-168