Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва
Анотація
У статті дається характеристика поняття "досвід" у філософському, психологічному та педагогічному аспектах. Розглядається специфіка досвіду
ціннісного ставлення до музичного мистецтва. Наголошено, що теоретико-методологічну основу формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва складають філософські положення щодо феномену досвіду як основи пізнання дійсності, сутності мистецтва як специфічної форми суспільної свідомості; ролі естетичного ставлення до дійсності у формуванні особистості.
Посилання
2. Ziaziun I. A. Estetychnyi dosvid osoby / I. A. Ziaziun. – K. : Vyshcha shkola, 1976. – 176 s.
3. Krylova N. B. Estetycheskoe otnoshenye: soderzhanye y funktsyy / N. B. Krylova. – M. : Znanye, 1980. – 64 s.
4. Platonov K. K. Systema psykholohyy y teoryy otrazhenyia / K. K. Platonov. – M. : Nauka,1982. – 310 s.
5. Rodzhers K. R. Vzghliad na psykhoterapyiu. Stanovlenye cheloveka / K. R. Rodzhers ; obshch. red. y predysl. E. Y. Ysenynoi. – M. : Yzdatelskaia hruppa "Prohress", "Unyvers", 1994. – 480 s.
6. Serykov V. V. Lychnostno razvyvaiushchee obrazovanye: myfy y realnost / V. V. Serykov // Pedahohyka. – 2007. – № 10. – S. 3–12.
Переглядів анотації: 90
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.