Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти
Анотація
У статті актуалізується проблема формування художніх орієнтацій старшокласників. Розглянуто особливості мистецького навчання учнів старшого
шкільного віку в умовах позашкільної освіти. Визначено сутність категорії "художні орієнтації". Окреслено методологічні підходи до формування художніх орієнтацій учнів у процесі їх позашкільної діяльності. Забезпечення зорієнтованості учнів у духовному просторі розглядається як пріоритетне завдання вчителя.
Посилання
2. Rudnytska O. P. Pedahohika: zahalna ta mystetska : navch. posib. / Oksana Petrivna Rudnytska. – Ternopil : Navchalna knyha – Bohdan, 2005. – 360 s.
3. Shevchenko H. P. Dukhovnist ta dukhovna kultura osobystosti / Halyna Pavlivna Shevchenko // Shevchenko H. P. Formuvannia dukhovnoi kultury uchnivskoi molodi zasobamy mystetstva : monohrafiia. – Luhansk : Vyd-vo SNU im. V. Dalia, 2006. – S. 3–38.
Переглядів анотації: 99
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.