Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність
Анотація
Метою статті є дослідження основних віх розвитку загальної музичної освіти, зокрема фактів спадкоємності й наступності у розвитку методичних аспектів музичного навчання та ґенези музично-педагогічного новаторства, що має вплив на сучасні тенденції розвитку загальної музичної освіти.
Обґрунтовано необхідність збагачення певними новими надбаннями вже існуючих методик, коли поступове введення "нового" відбувається на тлі кращогта доцільного "старого". З’ясовано, що наступність і спадкоємність повинні бути логічно пов’язаними на всіх рівнях педагогічного процесу в системі загальної естетичної освіти.
Посилання
2. Dmytryeva L. H. Metodyka muzykalnoho vospytanyia v shkole : ucheb. dlia uchashchykhsia ped. uch. po spets. 03.05.00 "Muz. vospytanye", 03.07.00 "Prepodavanye v nachalnykh klassakh obshcheobrazovat. shk." / L. H. Dmytryeva, N. M. Chernoyvanenko. – M. : Prosveshchenye, 1989. – 207 s.
3. Kabalevskyi D. Vospytanye uma y serdtsa : kn. dlia uchytelia / D. Kabalevskyi. – 2-e yzd., yspr. y dop. – M. : Prosveshchenye, 1984. – 206 s.
4. Kostenko L. V. Metodyka vykladannia khorovoho dyryhuvannia : navch. posib. dlia stud. vyshch. navch. zakladiv / L. V. Kostenko, L. Yu. Shumska. – Nizhyn : NDU im. M. Hoholia, 2012. – 98 s.
5. Lobova O. V. Formuvannia osnov muzychnoi kultury molodshykh shkoliariv: teoriia ta praktyka : monohrafiia / O. V. Lobova. – Sumy : VVP "Mriia" TOV, 2010. – 516 s.
6. Rostovskyi O. Ya. Metodyka vykladannia muzyky u pochatkovykh klasakh : navch.- metod. posib. dlia studentiv muzychno-pedahohichnykh fakultetiv i vchyteliv muzyky shkil riznoho typu / O. Ya. Rostovskyi. – K. : IZMN, 1997. – 204 s.
Переглядів анотації: 106
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.