Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів
Анотація
Стаття присвячена проблемі підготовки вчителя до гуманізації навчально-виховного процесу в системі загальної мистецької освіти. Розглядаються
педагогічні умови забезпечення особистісно орієнтованого музичного навчання і виховання учнів: наявність мотивації, використання досвіду спілкування з творами музичного мистецтва, набутих знань, умінь і навичок; здатність учителя до креативних дій, створення особистісно зорієнтованих ситуацій, фасилітаційних відносин між учителем і учнями.
Посилання
2. Rodzhers K. K nauke o lychnosty / K. Rodzhers // Ystoryia psykholohyy. KhKh vek : khrestomatyia / red. P. Ya. Halperyn, A. N. Zhdan. – Ekaterynburh : Delovaia knyha, 2003. – S. 685–714.
3. Rostovskyi O. Ya. Teoriia i metodyka muzychnoi osvity : navch.-metod. posib. / O. Ya. Rostovskyi. – Ternopil : Navchalna knyha – Bohdan, 2011. – 640 s.
4. Rudnytska O. P. Pedahohika: zahalna ta mystetska : navch. posib. / O. P. Rudnytska. – Ternopil : Navchalna knyha – Bohdan, 2005. – 360 s.
5. Ushynskyi K. D. Chelovek kak predmet vospytanyia. Opyt pedahohycheskoi antropolohyy / K. D. Ushynskyi // Ushynskyi K. D. Pedahoh. : soch. : v 6 t. – M. : Pedahohyka, 1990. T. 5 / sost. S. F. Ehorov. – 1990. – 528 s.
Переглядів анотації: 94
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.