Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв
Анотація
Розкрито зміст педагогічно-дослідницького експерименту щодо поліпшення ефективності роботи з хором школи мистецтв підліткового віку відносно
формування музично-естетичної компетентності дітей. Запропонована інноваційна система становлення музично-естетичної компетентності
підлітків. У ціннісно-мотиваційному аспекті вона спрямована на покращення музичного смаку в учнів. У когнітивному плані методика має сприяти розширенню музичних знань вихованців. Практично-виконавський аспект є запорукою утвердження досконалих навичок та умінь музикувати. Експериментально доведено, що тільки комплексне втілення даних трьох методичних аспектів приводить до позитивних результатів.
Посилання
2. Korenystova N. H. Formyrovanye estetycheskoi kompetentnosty uchashchykhsia / N. H. Korenystova // Kultura y obrazovanye : sb. statei. – Ufa : Yzd-vo BHPU, 2009. – Vyp. 10. – S. 92–98.
3. Lipska S. L. Kontseptualni zasady orhanizatsii muzychnoho navchannia uchniv u zakladakh pozashkilnoi spetsializovanoi osvity [Elektronnyi resurs] / S. L. Lipska // Rukopysy knyzhok. VI Kulturolohichni chytannia pam’iati Vol. Podkopaieva. – Rezhym dostupu: http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=26. – Nazva z ekrana.
4. Fadeeva M. P. Razvytye muzykalno-estetycheskoi kultury podrostkov v uslovyiakh dopolnytelnoho obrazovanyia : avtoref. dyss. ... kand. ped. nauk / Fadeeva M. P. – Tambov, 2000. – 23 s.
5. Fursenko T. Analiz suchasnoho stanu pozashkilnoi roboty z pidlitkamy u sferi muzyky / T. Fursenko // Ridna shkola. – 2007. – № 7/8. – S. 32–35.
6. Khymynets V. Innovatsiina osvitnia diialnist / V. Khymynets. – Ternopil : Mandrivets, 2010. – 360 s.
Переглядів анотації: 95
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.