Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики
Анотація
У статті теоретично обґрунтувано зміст і методику формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики. В
основу формуючої дослiдно-експериментальної роботи було покладено методику, розроблену на основi дидактичної моделi процесу формування музично-педагогiчної культури вчителя. Необхiднiсть удосконалення дидактичної моделi викликана недостатньою ефективнiстю усталеного навчального процесу, який не ставить завдання формування саме музично-педагогiчної культури як цiлiсного явища.
Посилання
2. Zakharov R. V. Zapysky baletmeistera / R. V. Zakharov. – Moskva : Mystetstvo, 1976. – 367 s.
3. Rostovska Yu. A. Metodyka khoreohrafichnoi osvity ditei : navch. posib. / Yu. A. Rostovska. – Nizhyn : Vyd-vo NDU im. Hoholia, 2009. – 157 s.
Переглядів анотації: 102
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.