Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії
Анотація
У статті розглядається проблема формування професійних переконань майбутнього учителя хореографії через призму ціннісних орієнтацій його особистості. Висвітлюється суть поняття "ціннісні орієнтації" та аналізується процес становлення майбутніх фахівців із чіткою педагогічною спрямованістю, яка визначається сталим інтересом до педагогічної діяльності.
Посилання
2. Vasylenko V. A. Perekonannia yak forma vyiavu svitohliadu / V. A. Vasylenko // Filosofska dumka. – 1971. – № 1. – S. 11–16.
3. Driapika V. I. Teoriia i praktyka formuvannia tsinnisnykh oriientatsii pedahoha-muzykanta : navch. posib. / V. I. Driapika. – K. ; Uzhhorod : Lira, 2000. – 228 s.
4. Rostovskyi O. Ya. Problema metodolohichnoi pereoriientatsii profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky u konteksti reformuvannia suchasnoi zahalnoosvitnoi shkoly / O. Ya. Rostovskyi // Naukovi zapysky NDPU. Seriia "Psykholoho-pedahohichni nauky". – 2003. – № 2. – S. 5–8.
5. Chernonkov Ya. Osoblyvosti formuvannia profesiinoi kultury maibutnoho vchytelia / Ya. Chernonkov // Ridna shkola. – 2002. – № 12. – S. 14–16.
6. Shcholokova O. P. Osnovy profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia / O. P. Shcholokova. – K., 1996. – 172 s.
Переглядів анотації: 104
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.