Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів
Анотація
У статті висвітлено зміст структурних компонентів мотивації до музично-педагогічної діяльності студентів педагогічних коледжів. Зокрема, увагу сконцентровано на таких структурних компонентах: когнітивний, емоційно-ціннісний та практико-діяльнісний. Виокремлюється їх значення як базових для ефективної підготовки майбутніх учителів музики у закладах освіти І–ІІ рівня акредитації. Розроблено критерії та показники даних структурних компонентів. Визначено основоположні питання успішного формування мотивації до музично-педагогічної діяльності студентів педагогічних коледжів.
Посилання
2. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8919
3. file:///C:/Users/User/Downloads/Kaplun_Iryna.pdf
4. file:///C:/Users/User/Downloads/gvpdpu_2013_28_2_28.pdf
Переглядів анотації: 69
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.