Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики

  • Liudmyla Kostenko заслужений діяч мистецтв України, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри вокально-хорової майстерності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: інтегрування, диригентсько-хорові дисципліни, схема ООД

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми інтегрування навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів музики. Обґрунтовано необхідність удосконалення змісту та форм роботи в цьому напрямку. Підкреслено, що в умовах підготовки студентів до хормейстерської практики, інтегрування навчальних дисциплін диригентсько-хорового та вокального циклу набуває особливої значущості. Інтегративні процеси сприяють становленню системного мислення на основі усвідомленого засвоєння, осмислення системних знань і блокового збереження знань. Виокремлено та описано етапи та форми реалізації інтегрування навчальних дисциплін у процесі навчальної діяльності студентів.

Посилання

1. Aleksiuk A. M. Pedahohika vyshchoi osvity Ukrainy. Istoriia. Teoriia : pidruchnyk dlia studentiv, aspirantiv ta molodykh vykladachiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / A. M. Aleksiuk. – Kyiv : Lybid, 1998. – 558 s.
2. Vitvytska S. S. Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly : pidruchnyk za modulno-reitynhovoiu systemoiu navchannia dlia studentiv mahistratury / S. S. Vitvytska. – Kyiv :
Tsentr navchalnoi literatury, 2006. – 384 s.

Переглядів анотації: 80
Опубліковано
2017-03-30
Як цитувати
Kostenko, L. (2017). Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 143-146. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-1-143-146