Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників
Анотація
У статті актуалізовано проблеми естетичних засад процесу підготовки соціальних працівників в умовах навчання у вищому навчальному закладі. З
метою розкрити зміст і завдання естетичної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери для використання художньо-творчих технологій у вирішенні професійних завдань у соціальному обслуговуванні населення в роботі обґрунтовано актуальність проблеми та стан її розробленості в науковій літературі. Визначено соціально-педагогічні завдання технологій соціальної роботи з клієнтами, вирішення яких здійснюється в різних формах художньо-естетичної діяльності. Окреслено вимоги до формування естетичної компетентності майбутнього фахівця соціальної сфери, мистецьких знань та навичок художньої творчості у їхній підготовці.
Посилання
2. Kahan M. S. Estetyka kak fylosofskaia nauka / M. S. Kahan. – SPb. : Petropolys, 1997.
3. Metody estetycheskoho vozdeistvyia v sotsyalnoi rabote : materyaly Mezhdunarodnoi rossyisko-hermanskoi nauchno-praktycheskoi konferentsyy (20–
24 sentiabria 2011 h.). – Kazan : Yzd-vo "Poznanye" Ynstytuta ekonomyky, upravlenyia y prava, 2011.
4. Khudozhestvenno-tvorcheskye metody y tekhnolohyy v sotsyalnoi rabote : sb. nauch. st. po ytoham II Mezhdunar. nauchno-prakt. konf. (Volhohrad, 17–18 oktiabria 2007 h.). – Volhohrad : Yzd-vo VHPU "Peremena", 2008.
Переглядів анотації: 91
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.