Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть
Анотація
Стаття присвячена характеристиці концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть. Розкрито суть тлумачення категорії "концепція". Визначено стратегічні компоненти даної концепції. До таких компонентів автор відносить: змістовно-процесуальний; мотиваційний та позиційний. Ці компоненти, в свою чергу, вміщують специфічні форми та методи нової парадигми, застосування та впровадження яких, у контексті особистісно орієнтованої освіти, буде успішно впливати на реалізацію даної концепції в теперішньому музичному навчально-виховному просторі.
Посилання
2. Volchehorskaia E. Yu. Lychnostno oryentyrovannoe estetycheskoe vospytanye mladshykh shkolnykov: metodolohyia, teoryia, praktyka : dyss. … dokt. ped. nauk : spets.
13.00.01 / Volchehorskaia E. Yu. – Cheliabynsk, 2007. – 346 s.
3. Moiseiuk N. Ye. Pedahohika : navch. posib. – 5-te vyd., dopovn. i pererobl. / N. Ye. Moiseiuk. – K., 2007. – 656 s.
4. Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (teoriia i metodyka vykl. mystetskykh dystsyplin) / H. M. Padalka. – K. : Osvita Ukrainy, 2008. – 274 s.
5. Piekhota O. Osobystisno oriientovane navchannia : pidhotovka vchytelia : monohrafiia. – 2-he vyd., dop. ta pererob. / O. Piekhota, A. Stareva. – Mykolaiv : Vyd-vo "Ilion", 2006. – 272 s.
6. Serykov V. V. Lychnostno oryentyrovannoe obrazovanye / V. V. Serykov // Pedahohyka. – 1994. – № 5. – S. 16–21.
7. Yakymanskaia Y. S. Lychnostno-oryentyrovannoe obuchenye v sovremennoi shkole / Y. S. Yakymanskaia. – M. : PROO, 1996. – 268 s.
Переглядів анотації: 101
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.