Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів

  • Gao Iyuan Gao аспірант факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Націо- нального педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Ключові слова: інновацйність, інноваційний потенціал, інноваційний потенціал особистості

Анотація

У статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до понять "інноваційність", "інноваційний потенціал", "інноваційний потенціал особистості". На основі
методологічного аналізу автор розглядає основні складові інноваційного потенціалу особистості й уточнює складові компоненти поняття "інноваційний потенціал педагога-музиканта": мотиваційно-ціннісний, когнітивний, суб’єктно-операційний та рефлексивний.

Посилання

1. Belan, M. A. (2015). Smyslovoye napolnenye ynnovatsyonnoho potentsyala lychnosty [The semantic content of the innovative potential of the individual] Psykholohyia v
еkonomyke y upravlenyy – Psychology in Economics and Management. Vol. 7, 1. 36–42. DOI: 10.17150/2225-7845.2015.7(1).36–42. URL: http://journalpsy.isea.ru/ reader/article.aspx?id=- 20204 [in Russian].
2. Befany, A. A. (2010). Lychnost v sytuatsyiakh neopredelennosty і yeye ynnovatsyonnyi potentsyal [Personality in situations of uncertainty and its innovative potential]
Vestnyk Odesskoho natsyonalnoho unyversyteta. Seryia "Psykholohyia" – Bulletin of Odessa National University. Series "Psychology", Vol. 15, 11–12, 18–25 [in Russian].
3. Vlasenko, Yu. A. (2003). Psykholohichnyi analiz innovatsiinoho potentsialu osobystosti [Psychological analysis of the innovative potential of the individual] Extended
abstract of candidate's thesis. Odesa: ONU im. Mechnykova [in Ukrainian].
4. Zelenyna, Ye. B. K voprosu ob aktualyzatsyy ynnovatsyonnoho potentsyala pedahoha [On the issue of updatin.g the innovative potential of a teacher] Myr nauky, kultury,
obrazovanyia – World of science, culture, education. (5 (42)). 196–199. URL: http://cyberleninka.ru/article/n/k-voprosu-ob-aktualizatsii-innovatsionnogo-potentsiala-pedagoga
[in Russian].
5. Klochko, V. E. & Halazhynskyi, Е. V. (2009). Ynnovatsyonnyi potentsyal lychnosty: systemno-antropolohycheskyi kontekst [The innovative potential of the personality: systemic-anthropological context] Vestnyk Tomskoho hosudarstvennoho unyversyteta – Bulletin of Tomsk State University, 325. 146–151. URL: http://cyberleninka.ru/article/n/innovatsionnyy-potentsial-lichnosti-sistemno-antropologicheskiy-kontekst [in Russian].
6. Kuznietsova, O. V. (2015). Faktorna struktura prostoru adaptyvno-innovatyvnykh kharakterystyk osobystosti [The factor structure of the space of adaptive-innovative
personality traits] Nauka i osvita – Science and education, 11–12. 66–73. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_11-12_13 [in Ukrainian].
7. Kucheriava, Yu. V. (2011). Rol pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity u rozvytku innovatsiinoho potentsialu pedahoha [The role of postgraduate teacher education in the
development of teacher's innovative potential] Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu – Theory and methodology of educational management, 7. URL: http://umo.edu.ua/katalogh-vidanj/elektronne-naukove-fakhove-vidannja-teorija-ta-metodika-upravlinnja-osvitoju-vipusk-7-2011 [in Ukrainian].
8. Myronova, I. V. Ynnovatsyonnуi potentsyal lychnosty kak katehoryia nauchnoho fenomena [The innovative potential of the individual as a category of scientific phenomenon]. URL: https://interactive-plus.ru/article/15507/discussion_platform [in Russian].
9. Mykhailova, O. B. (2012). Struktura ynnovatsyonnoho potentsyala lychnosty [The structure of the innovative potential of the individual]. Vestnyk Novosybyrskoho
hosudarstvennoho unyversyteta. Seryia "Psykholohyia" – Bulletin of the Novosibirsk State University. Psychology Series, Vol. 6, 1. 26–31. URL: http://www.nsu.ru/xmlui/handle/nsu/1961 [in Russian].
10. Ovsiankina, L. A. Problemy vprovadzhennia suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii v humanitarnii osviti [Problems of implementation of modern information technologies in humanitarian education]. URL: http://pgk.npu.edu.ua/index.php/--2-25/91-l-r-4 [in Ukrainian].
11. Terekhova, T. A., & Belan, M. A. (2016). Strukturno-urovnevaia model ynnovatsyonnoho potentsyala lychnosty [Structural-level model of the innovative potential of
the individual] Baikal Research Journal. 2016, Vol. 7, 2. DOI: 10.17150/2411- 6262.2016.7(2).24. URL: http://eizvestia.isea.ru/reader/article.aspx?id=20687 [in Russian].
12. Frolov, P. D. (2011). Innovatsiina aktyvnist osobystosti: sutnist ta metodychni zasoby vyvchennia [Innovative personality activity: the essence and methodological means of
study] Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia "Psykholohichni nauky" – Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Series "Psykholohichni nauky". Chernihiv, (94 (2)). 209–213 [in Ukrainian].
13. Yakovenko, M. L. (2003). Rozvytok innovatsiinoi aktyvnosti studentstva v umovakh onovlennia vyshchoi shkoly Ukrainy [Development of innovative activity of students in the conditions of updating of high school of Ukraine]. Extended abstract of candidate'sthesis. Kharkiv: Kharkivskyi natsionalnyi un-t im. V. N. Karazina [in Ukrainian].

Переглядів анотації: 119
Опубліковано
2019-05-31
Як цитувати
Gao, G. I. (2019). Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 9-14. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2019-PP-1-9-14