Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу

  • Yang Xiaohang аспірант Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Ключові слова: інновацйність, інноваційний потенціал, інноваційний потенціал особистості

Анотація

У статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до понять "інноваційність", "інноваційний потенціал", "інноваційний потенціал особистості". На основі методологічного аналізу автор розглядає основні складові інноваційного потенціалу особистості й уточнює складові компоненти поняття "інноваційний потенціал педагога-музиканта": мотиваційно-ціннісний, когнітивний, суб’єктно-операційний та рефлексивний.

Посилання

1. Hrybkova, O. (2013). Proyektirovaniye modeli obrazovatel’nogo prostranstva v professional’noy podgotovke pedagoga-muzykanta. [Designing an educational space model in the professional training of a music teacher]. Vysshaya shkola: opyt, problemy, perspektivy – High school: experience, problems, prospects. 711–716 [in Russian].
2. Dovhod’ko, T. (2008). Osoblyvosti propedevtychnoyi pidhotovky studentiv-inozemtsiv ta yikh psykholoho-pedahohichna adaptatsiya u naukovomu seredovyshch vyshchykh
navchalʹnykh zakladiv. [Peculiarities of foreign students propaedeutic training and their psychological and pedagogical adaptation in scientific environment of higher educational
establishments]. Khar’kov: NTU "KHP" [in Ukrainian].
3. Kоehn, N. (2018). Propedevtyka typovykh pomylok yak metod navchannya spivu studentiv pedahohichnykh universytetiv [Propedeutics of typical mistakes as a method of teaching singing to the pedagogical universities students]. Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya konferentsiya "Prioritety nauchnykh issledovaniy: teoreticheskaya i prakticheskaya tsennost’" – International scientific and practical conference "Priorities of scientific achievements - 2018: theoretical and practical value". Varshava, 11–12 [in Ukrainian].
4. Tolstova, N. & Koehn. N. (2016). Formyrovanye hotovnosty budushchykh uchyteley muzyky k professyonalʹnomu samosovershenstvovanyyu v protsesse vokalʹno-uchebnoy
deyatelʹnosty [Creation of readiness of future teachers of music for professional self-improvement in vocal education activity]. European Applied Sciences – European Applied
Sciences. 5–6, 35–37 [in Russian].
5. Yuzefavichus, T. A. (2009). Klassifikatsiya professional’no-pedagogicheskikh oshibok: teoreticheskiy i prikladnoy aspekty [Classification of professional and pedagogical errors: theoretical and applied aspects]. Vestnik Moskovskogo gosudarstvennogo oblastnogo universiteta. Seriya: Pedagogika – Bulletin of Moscow State Regional University. Series "Pedagogy". 3. 95–99 [in Russian].
6. Basel, D. & Rützel, J. (2005). Die pädagogische Diagnostik in der Berufsausbildung. [Educational diagnostics in vocational training] In: Berufsbildung, 94/95, 33–38 [in Deutsch].
7. Stühlmayer, B. & Hoffmann, G. (2011). Stimme–Be-Stimmung. [Voice-Be-mood]. München, Verlag DeBehr [in Deutsch].

Переглядів анотації: 104
Опубліковано
2019-05-31
Як цитувати
Xiaohang, Y. (2019). Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (1), 123-128. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2019-PP-1-123-128