РАФТ та кубування на уроках української мови

  • V. V. Shutko студентка філологічного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • N. V. Bilousova кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: РАФТ, кубування, критичне мислення

Анотація

У статті проаналiзовано поняття "критичне мислення", "РАФТ", "кубування", "педагогічна технологія" та визначено характерні ознаки та функціональне
використання особливостей цих методів на уроках української мови в початковій школі. У статті наголошується на тому, що технологія формування та розвитку
критичного мислення є однією з нових технологій, за допомогою якої учень не тільки засвоює матеріал, а і розвиває свої особистісні якості. Використання
РАФТу сприяє реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання. Цей педагогічний метод дозволяє створювати письмові тексти за обраною темою, відмінні у тематичних відношеннях. Під час роботи з використання технології визначаються: ролі, аудиторія, тема, формат твору. За допомогою "кубування" вчитель пропонує під час уроку викладати свої думки щодо запропонованої теми, відповідаючи на шість різних запитань: опиши це, проаналізуй це, порівняй це, встанови асоціації, вислови думки "за" та "проти", знайди цьому застосування.

Посилання

1. Krouford A., Saul V., Metiuz S., Makinster D. Tekhnolohii rozvytku krytychnoho myslennia uchniv; nauk. red., peredm. O. I. Pometun. Kyiv: Pleiada, 2006. 220 s.
2. Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky. URL: http://meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf.
3. Formula NUSh : http://nus.org.ua/about/formula/.
4. Stratehiia rozvytku krytychnoho myslennia "RAFT" URL: https://www.youtube.- com/watch?v=3gMIhCPJDuE.
5.Stratehiia rozvytku krytychnoho myslennia "Kubuvannia" URL: https://www.youtube.com/watch?v=b6fWNRvk9AA&t=30s.

Переглядів анотації: 331
Опубліковано
2018-11-26
Як цитувати
Shutko, V. V., & Bilousova, N. V. (2018). РАФТ та кубування на уроках української мови. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (4), 142-147. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2018-PP-4-142-147