РАФТ та кубування на уроках української мови
Анотація
У статті проаналiзовано поняття "критичне мислення", "РАФТ", "кубування", "педагогічна технологія" та визначено характерні ознаки та функціональне
використання особливостей цих методів на уроках української мови в початковій школі. У статті наголошується на тому, що технологія формування та розвитку
критичного мислення є однією з нових технологій, за допомогою якої учень не тільки засвоює матеріал, а і розвиває свої особистісні якості. Використання
РАФТу сприяє реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання. Цей педагогічний метод дозволяє створювати письмові тексти за обраною темою, відмінні у тематичних відношеннях. Під час роботи з використання технології визначаються: ролі, аудиторія, тема, формат твору. За допомогою "кубування" вчитель пропонує під час уроку викладати свої думки щодо запропонованої теми, відповідаючи на шість різних запитань: опиши це, проаналізуй це, порівняй це, встанови асоціації, вислови думки "за" та "проти", знайди цьому застосування.
Посилання
2. Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky. URL: http://meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf.
3. Formula NUSh : http://nus.org.ua/about/formula/.
4. Stratehiia rozvytku krytychnoho myslennia "RAFT" URL: https://www.youtube.- com/watch?v=3gMIhCPJDuE.
5.Stratehiia rozvytku krytychnoho myslennia "Kubuvannia" URL: https://www.youtube.com/watch?v=b6fWNRvk9AA&t=30s.
Переглядів анотації: 413
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.